۰ نفر

دلیل زیبایی فقیهه سلطانی لو رفت

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۰۱
کد خبر: 632270
دلیل زیبایی فقیهه سلطانی لو رفت

فقیهه سلطانی به سوال طرفدارانش درباره دلیل جوان ماندش در این سن و سال پاسخ داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  فقیهه سلطانی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، با انتشار چند ویدئو به سوالات طرفداران خود پاسخ داد.  او با انتشار ویدیویی گفت: ممنون به خاطر بزرگواری شما و از خدا ممنونم این عزت را به من داده است که شما از راه بزرگواری برای من پیام بفرستید.

چند سؤال مشترک را در این پُست پاسخ می دهم که به نظرم پاسخ برخی از عزیزان باشد. 

افرادی معتقد هستند که من زیبا هستم؛ واقعا ممنونم من هیچ وقت اعتقاد نداشتم که تمام استاندرداهای زیبایی را داشتم.

هر شخصی در جهت زیبایی تلاشهایی انجام می دهد و من فکر می کنم زیبایی در نگاه و وجود شماست.

 سؤال دیگر این است که چرا در این سن و سال سن شما کمتر نشان داده می شود؟

دلیل اصلی آن ورزش، لایف استایل و تغذیه سالم، دوری از حسادت و انرژی های بد، دوری از مُدهای مخرب است. من فکر می کنم اگر از این مدهای مخرب دوری کنیم خیلی سالمتر خواهیم بود.

از کار جدید پرسیدید، من در سال گذشته یک سریال در نمایش خانگی کار کردم که به زودی پخش خواهد شد. به امید خدا امسال را با تئاتر آغاز خواهم کرد.

فقیهه سلطانی

بیوگرافی فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 مرداد سال 1353 در همدان متولد شد. او  در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و پدرش روحانی است و بیشترین تاثیر را در زندگی اش از پدرش گرفته است.

ازدواج فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی اردیبهشت ماه سال 94 با جلال امیدیان فوتبالیست سابق کشورمان ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام گندم است.

فقیهه سلطانی

جلال امیدیان بازیکن سابق فوتبال و مربی کشورمان است که سابقه حضور در تیم هایی چون پیکان، مس و ذوب آهن اصفهان را دارد.

گندم دختر فقیهه سلطانی و جلال امیدیان است که دی ماه سال 95 به دنیا آمد و جلال امیدیان از ازدواج قبلی خود یه دختر به نام نسیم دارد.

ماجرای آشنایی فقیهه سلطانی و همسرش به یک مراسم خیریه و حضور هر دوی آنها بازمیگردد. فقیهه سلطانی در برنامه دورهمی درباره آشنایی با جلال امیدیان گفت :من خیلی اهل حضور در مراسم مختلف نیستم اما به دعوت یکی از دوستانم در یک مراسم خیریه حاضر شدم و آنجا بود که دیدم یک آقا متحیرانه من را نگاه میکند و بعد از پرس و جو درباره من و آشنایی اولیه بعد از یکسال و نیم با هم ازدواج کردیم.

فقیهه سلطانی