۰ نفر

فوت شوکه کننده پسر کریستیانو رونالدو + عکس

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۱۴
کد خبر: 629150
فوت شوکه کننده پسر کریستیانو رونالدو + عکس

کریستیانو رونالدو خبر فوت پسرش را در اینستاگرام اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رونالدو در حال حاضر چهار فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور، ایوا ماریا، متئو و آلانا مارتینا دارد. وی چندی پیش در فضای مجازی اعلام کرد که همسرش جورجینا رودریگز باردار است و یک دو قلو برای آنها در راه است.

فوت شوکه کننده پسر کریستیانو رونالدو

اما امشب با انتشار پستی اعلام کرد که یکی از دوقلوها که جنسیت آن پسر بود از دست رفته است. او نوشته است:  با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که هر والدی ممکن است تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت‌هایشان تشکر کنیم. ما احساس بسیار بد و تلخی داریم و در این دوره بسیار سخت، مایلیم حریم خصوصی‌مان حفظ شود. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت.

فوت شوکه کننده پسر کریستیانو رونالدو + عکس

جورجینا در حالی برای بار دوم مادر می‌شود که قبل از این دختری به نام آلانا به دنیا آورده اما تا کنون به صورت رسمی با رونالدو ازدواج نکرده است.

فوت شوکه کننده پسر کریستیانو رونالدو + عکس

ماجرای آشنایی رونالدو و جورجینا

رونالدو و جورجینا قریب به چهار سال است که با هم در ارتباط هستند. رابطه عاشقانه آن‌ها زمانی آغاز شد که جورجینا به عنوان فروشنده فروشگاه گوچی در این فروشگاه با رونالدو ملاقات کرد.

نامزد رونالدو گفت: اولین ملاقاتم با رونالدو در فروشگاه گوچی بود. در ان جا به عنوان فروشنده کار می‌کردم. چند روز دیگر در مراسم برندی دیگر با همدیگر روبرو شدیم و در آن زمان در محیطی آرام‌تر و در خارج از محیط کارم با هم صحبت کردیم. هر دوی ما در اولین نگاه عاشق شدیم.