۰ نفر

ماجرای بدبخت شدن شیطان سریال او یک فرشته بود

۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰
کد خبر: 627970
ماجرای بدبخت شدن شیطان سریال او یک فرشته بود

بازیگر نقش شیطان در سریال فراموش نشدنی " او یک فرشته بود " درباره وضعیت و مشکلی گفت که تحمل آن برایش ساده نیست.

نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود، مرا بدبخت کرد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نمناک، تلویزیون هر سال با آغاز ماه رمضان برنامه‌ها و سریال‌های مناسبتی متعددی را درنظر می‌گیرد اما متأسفانه این روزها این سریال ها به جذابیت سریال های قدیمی نیستند.

سریال هایی مانند خانه به دوش، اغما، بزنگاه، متهم گریخت، او یک فرشته بود، صاحبدلان و... که در دهه ۸۰ از تلویزیون پخش می شدند و نه تنها در آن زمان با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان همراه می شدند بلکه اکنون نیز توسط شبکه‌های مختلف تلویزیون بازپخش می شوند و هنوز هم به محبوبیت گذشته هستند.

به مناسبت ماه رمضان مصاحبه ای با بازیگر قدیمی مرتضی ضرابی که بیشتر با نقش شیطان در سریال «او یک فرشته بود» شناخته می شود، صورت گرفته که در ادامه این بخش می خوانید.

مرتضی-ضرابی

صحبت های جدید مرتضی ضرابی، بازیگر نقش شیطان

مرتضی ضرابی بازیگر نقش شیطان در سریال «او یک فرشته بود»، درباره کم کاریش در تلویزیون و سینما طی مصاحبه ای در روزهای اخیر عنوان کرد:

نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود مرا بدبخت کرد، یکی از دلایلی که کم‌کار هستم، این است که بعد از آن هر نقشی که می خواستند آدم بخورند، آدم بکشند یا کسی را بدزدند به من پیشنهاد می دادند، من حالم دیگه بد می شد. بهاره افشاری بسیار بااستعداد بود و از طریق تست انتخاب شد.

untitled

مرتضی ضرابی در ادامه علت کم کاریش را توضیح داد:

قضیه این است که تهیه کننده وظیفه خود نمی داند که حرمت قدیمی ها را نگه دارد، بلکه می خواهد از کسانی استفاده کند که گیشه با آنهاست تا فیلمش را بیشتر بفروشد. ما در برابر سلبریتی ها جذابیتی نداریم، چراکه الان فقط به گیشه فکر می کنند.

ضرابی درباره ضعیف شدن سریال های ماه رمضان در تلویزیون گفت:علتش برمی گردد به ارزشی که زمانی رسانه به این سریال ها می گذاشتند. آن زمان خیلی با ارزش بود و مدیریت می‌خواست در ماه رمضان خیابان خلوت شود و مردم پای سریال بنشینند اما الان برایشان انگیزه ای نیست.

مرتضی-ضرابی (1)

بیوگرافی مختصر مرتضی ضرابی

مرتضی ضرابی بازیگر و چهره پرداز سینما، تئاتر و تلویزیون در سال ۱۳۳۵ در تهران به دنیا آمد. او از سال ۱۳۵۳ به عنوان بازیگر حرفه ای، در کارگاه نمایش مشغول به کار شد واز سال ۱۳۶۱ به گروه گریم صدا و سیما پیوست.

ورود این بازیگر به عرصه سینما در سال ۱۳۶۴ با ایفای نقش در فیلم ماموریت بوده است.

او در آثاری چون آینه شیطان، جنجال در عروسی،آدم باش،بعدازظهر سگی سگی، خروس بی محل، دایناسور، در شهر خبری نیست، هست، مسیح، او یک فرشته بود، بشارت منجی، دختری با کفش های کتانی و... نقش آفرینی کرده است. مرتضی ضرابی علاوه بر چهره پردازی و بازیگری، در زمینه‎ی طراحی دکور و کارگردانی نیز سابقه فعالیت دارد.

untitled

مرتضی ضرابی سالهاست که ازدواج کرده و یک پسر و یک دختر به نام نیوشا دارد. نیوشا ضرابی بازیگر و دستیار کارگردان سینما و تلویزیون متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۳ در تهران است که در آثاری همچون سریال تلویزیونی لیسانسه ها و زنی با ارابه چوبی و... فعالیت داشته است.فرزندان-مرتضی-ضرابی