۰ نفر

بازیگرانی که در سال ۱۴۰۰ بچه دار شدند

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۳۱
کد خبر: 627838
بازیگرانی که در سال ۱۴۰۰ بچه دار شدند

یکی از اتفاقات جذاب زندگی هنرمندان ازدواج و بچه دار شدن آنها است که انتشار خبرهایی از این قبیل موضوعات، مورد توجه بسیاری از مخاطبان و علاقه مندان آنها در شبکه های اجتماعی قرار می گیرد.

فرزندان این بازیگران در سال 1400 به دنیا آمد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، در این جا مروری بر بازیگران مشهور کشورمان خواهیم داشت که در سال 1400 بچه دار شدند. یکی از اتفاقات جذاب زندگی هنرمندان ازدواج و بچه دار شدن آنها است که انتشار خبرهایی از این قبیل موضوعات، مورد توجه بسیاری از مخاطبان و علاقه مندان آنها در شبکه های اجتماعی قرار می گیرد.

لذت داشتن فرزند برای هر پدر و مادری شیرین است و هنرمندان نیز این اتفاق مهم در زندگی خود را با طرفداران خود به اشتراک می گذارند. 

در سال 1400 تعدادی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون بچه دار شدند که در این مطلب از نمناک در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

محسن تنابنده

روز پدر سال 1400، اتفاق ویژه ای را برای محسن تنابنده رقم زد و این هنرمند برای دومین بار پدر شد. نامی فرزند اول این هنرمند و همسرش روشنک گلپا، بهمن ماه 1396 به دنیا آمد و این زوج بعد از چهار سال در روز 26 بهمن ماه، صاحب فرزند دیگری شدند.

فرزند محسن تنابنده

الهام حمیدی

الهام حمید بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در سال 1400 برای دومین بار طعم مادر شدن را چشیده و دخترش را در آغوش گرفت. این هنرمند که در بهمن ماه 1397 با علیرضا صادقی ازدواج کرد و در 14 خرداد 99، اولین فرزند این زوج، پسری با نام اِلوین متولد شد.

این بانوی هنرمند یک سال بعد در روز 22 مهر 1400 ، دختر خود به نام ماهلین را به دنیا آورد.

الهام حمیدی تاکنون عکسی از فرزندان خود به اشتراک نگذاشته و دلیل این کار خود را کوچک بودن فرزندانش می‌داند.

الهام حمیدی

شبنم قربانی

شبنم قربانی بازیگر جوان کشورمان که با سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نمایش خانگی به شهرت رسید یکی دیگر از هنرمندانی است که در سال 1399 با امین میرشکاری صدابردار سینما و تلویزیون ازدواج کرد و در سال 1400، اولین فرزند خود به نام دانا را به دنیا آورد.

این هنرمند با سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان، به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و فیلم مرد بازنده، آخرین تجربه سینمایی او در سال 1400 است.

پسر شبنم قربانی

شبنم قربانی و پسرش دانا میرشکاری