۰ نفر

شوهر جدید جنیفر لوپز رونمایی شد

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴
کد خبر: 626470
شوهر جدید جنیفر لوپز رونمایی شد

جنیفر لوپز که پرونده شلوغی در بحث ازدواج و جدایی دارد، برای بار چندم صاحب حلقه ی نامزدی شد و به صورت رسمی خبر ازدواجش را منتشر کرد.

جنیفر لوپز و بن افلک رسما نامزد کردند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، خبر ازدواج جنیفر لوپز، بازیگر و خواننده معروف آمریکایی، تیتر اول برخی از وب سایت ها شد. خبری که قرار گرفتن خانم سلبریتی برای بار دهم در این موقعیت را گزارش میکرد، با انتشار تصویر حلقه ای با الماس سبز رنگ توسط جنیفر لوپز در فضای مجازی منتشر و دست بدست شد.

در مطلب "همه شوهران جنیفر لوپز و ماجرایشان" در بخش فرهنگ و هنر نمناک گفته بودیم که جی لو بعد از بهم زدن نامزدی اش با الکس رودریگز، به رابطه قبلی اش با "بن افلاک" بازگشته است اما آنجا انقدر مطمئن نبودیم که پایان ماجرای جنیفر با بن چه خواهد شد.

جنیفر لوپز

این خبر هیجان انگیز توسط خود این سلبریتی زن 52 ساله در ویدئوی کوتاهی در وب سایت On The JLo تایید شده است. در این کلیپ، جنیفر در حال تحسین یک حلقه الماس سبز رنگ است.

این دومین بار است که جی لو و افلک حلقه های خود را رد و بدل می کنند. لوپز 52 ساله و افلک 49 ساله در سال 2002 تا مرز ازدواج پیش رفتند اما همه چیز لغو شد و نامزدی شان بهم خورد.

در واکنش به هیجان زدگی جنیفر از این نامزدی، کامنت های مختلفی منتشر شد و بسیاری از کاربران فضای مجازی، طنز گونه به خوشحالی او واکنش نشان دادند. در میان کامنت ها مسئله جالبی که به چشم میخورد این بود که خیلی ها معتقد بودند ازدواج پس از 9 بار جدایی و این همه تجربه، اینقدرها هم ذوق زدگی و خوشحالی ندارد که جی لو از خودش به نمایش گذاشته :)