۰ نفر

گاف جنجالی بهاره رهنما پربازدید اینستاگرام شد

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳
کد خبر: 626044

گاف جنجالی بهاره رهنما پربازدید اینستاگرام شد

بهاره رهنما که در روزهای اخیر به موضوع جدایی از همسر دومش در تیررس توجهات قرار داشت، حالا با یک گاف عجیب موجی در فضای مجازی به راه انداخته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، انگار قرار نیست پست های اینستاگرامی و کامنت های پر هیاهوی فضای مجازی دست از سر بهاره رهنما بردارند. خانم بازیگر که با هر صحبت موجی از واکنش ها را به راه می اندازد، این بار با یک سوتی ساده در برنامه شباهنگ حامد آهنگی وارد تونل واکنش های اینستاگرام شد.

همسر سابق پیمان قاسمی که پس از انتشار این برنامه، با پیامی به صورت غیرمستقیم به طلاقش از امیرخسرو عباسی واکنش نشان داد، در میان صحبت هایش در شباهنگ، کلمه ای را اشتباه تلفظ کرد و با این تلفظ معنای واژه را بهم ریخته و سوژه شد.

سوتی بهاره رهنما در برنامه شباهنگ چه بود؟

بهاره رهنما زمانیکه در حال صحبت کردن در مورد افرادی بود که از او متنفرند، اشتباها به جای استفاده از کلمه انگلیسی "Hater" تلفظ کلمه "Heater" را که به معنای بخاری است، استفاده کرد. همین گاف ساده که با یک جابجایی تلفظی صورت گرفته بود، بهانه ای شد تا کاربران فضای مجازی واکنش های انتقادی خود را آغاز کنند.

بهاره رهنما

برخی از واکنش های طنز به سوتی بهاره رهنما

به سلامتی تموم هیترام که منو همیشه تو زمستون گرم کردن...

****

خدا من هیییترهام رو می بخشم تو هم ببخش

****

هیترن؟؟؟ المنت نیستن؟

****

بهاره رهنما اگه از این کلمه های شیک خارجی هم استفاده نکنه ما به همه میگیم خیلی با کلاسه

****

کاش سوشیال مدیا یه گزینه داشت که وقتی انتخابش می کردی و اسم یه کلمه رو بهش معرفی می کردی کلا تشخیص میداد و هرچیزی درباره اون رو هیدن میکرد.

****

معنی کلمه #میانمایه میشه #بهاره رهنما # دانش

****

حال هیترهای بهاره رهنما چطوره؟ خاموش کردین یا نه؟

****

من نمی دونم بخاری داشتن ما چه ربطی به بهاره رهنما داره، تازه ما کولر هم داریم