۰ نفر

عکس دیده نشده از ساعد سهیلی و برادر جذابش

۲ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۳۲
کد خبر: 622631
عکس دیده نشده از ساعد سهیلی و برادر جذابش

سعید سهیلی کارگردان معروف سینما و تلویزیون ایران عکسی از پسرانش که هردو از بازیگران مشهور و موفق کشورمان هستند را به اشتراک گذاشت و تعجب همگان را برانگیخت.

تغییرات چهره برادران سهیلی از گذشته تاکنون

ساعد و سینا سهیلی از بازیگران توانا و موفق سینما و تلویزیون ایران و فرزندان سعید سهیلی کارگردان معروف هستند. اگر چه سعید سهیلی در ورود پسرانش به عرصه سینما بی تاثیر نبوده و ساعد و سینا بازی و...در فیلم‌های پدرشان را تجربه کردند اما خیلی زود با تکیه بر توانایی‌های خود به یکی از ستارگان سینمای ایران بدل شدند تا جایی که در چهلمین جشنواره فجر ساعد سهیلی با بازی در «شهرک» و سینا مهراد با بازی در«شادروان» حضور داشتند.

در این بخش عکس کودکی ساعد سهیلی و سینا مهراد را منتشر می کنیم تا بیشتر به شباهت این دو برادر پی ببرید.

سینا و ساعد سهیلی

زندگی خصوصی برادران سهیلی

ساعد سهیلی متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در مشهد و سینا مهراد متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران است. پدر آنها سعید سهیلی کارگردان و مادر آنها مهناز منتظمی خانه‌دار می باشد، ساعد و سینا سهیلی دو خواهر به نام های صبا و سارا دارند که هر دو در زمینه هنر و سینما فعالیت می کنند.

ساعد سهیلی دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد است که به واسطه پدر کارگردانش سعید سهیلی وارد دنیای هنر شد و با ایفای نقش در گشت ارشاد و کلاشینکف، لاتاری، ۵۰ کیلو آلبالوو … به شهرت رسید.

سینا سهیلی نیز که برای کم کردن سنگینی نگاه کارگردان ها با نام هنری مهراد، هویتی جدید برای خود ساخت تا شائبه حمایت پدر و برادرش از او پیش نیاید، دانشجوی انصرافی رشته معماری می باشد که اولین بار تئاتر را در کودکی تجربه کرد و سپس وارد ساخت فیلم کوتاه شد و با نقش آفرینی در سریال پدر به شهرت رسید.

برادران سهیلی

سینا مهرداد و ساعد سهیلی

سینا سهیلی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است اما برادر او ساعد سهیلی متاهل است، او در جشنواره فیلم در پاریس با گلوریا هاردی آشنا شد که این آشنایی در سال ۱۳۹۴ منجر به ازدواج گشت.

گلوریا هاردی دورگه فرانسوی – ایرانی است که در فرانسه متولد شده و دارای مادری ایرانی و پدری فرانسوی است که در فیلم هایی چون کیمیا، سرباز و... ایفای نقش نموده است. گلوریا هاردی و ساعد سهیلی دارای یک فرزند به نام هامون می باشد که متولد سال ۱۳۹۶ است.