۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شاهزاده ویلیام: ما یک خانواده نژادپرست نیستیم!

۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۲۶
کد خبر: 512892
شاهزاده ویلیام: ما یک خانواده نژادپرست نیستیم!

پیرو حاشیه‌های افشاگری مگان مارکل علیه خانواده سلطنتی بریتانیا، امروز نفر دوم در صف سلطنت این کشور ضمن اعلام اینکه هنوز با برادرش انریکه صحبت نکرده است، تاکید کرد که ما یک خانواده نژادپرست نیستیم.

اقتصاد آنلاین - فرناز خیابانی؛ شاهزاده ویلیام، نوه ملکه الیزابت دوم و دومین نفر در صف جانشینی تاج و تخت انگلیس، روز پنجشنبه اتهامات نژادپرستی ابراز شده توسط دوک ساسکس را رد کرد و ادعا کرد که "ما یک خانواده نژادپرست نیستیم".

دوک کمبریج این سخنان کوتاه را هنگام بازدید از مدرسه‌ای در شرق لندن بیان کرد، جایی که از وی در مورد مصاحبه ای که برادرش، پرنس هری و مگان مارکل با مجری برنامه اپرا وینفری انجام دادند، پرسیده شد.

در آن برنامه که یکشنبه در ایالات متحده و دوشنبه در انگلستان منتشر شد، نشان داد که یکی از اعضای خانواده سلطنتی که نامش فاش نشده است ، رنگ پوست پسر این زوج را، زیر سوال می برد. 

کاخ باکینگهام روز سه شنبه در پیامی آشتی آمیز گفت که خانواده سلطنتی پس از اطلاع از درد و رنج آنها "ناراحت" شده و تأیید کردند که مشکلاتی که آنها در تلویزیون آمریکا نشان می دهند "نگران کننده است ، به ویژه درباره نژادپرستی."