۰ نفر

بایدن از گلف بازی ترامپ همزمان با شیوع کرونا انتقاد کرد

۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۹
کد خبر: 441520
بایدن از گلف بازی ترامپ همزمان با شیوع کرونا انتقاد کرد

نامزد حزب دموکرات آمریکا از تصمیم ترامپ برای برگزاری بازی گلف همزمان با افزایش آمار تلفات کرونا و مراسم روز یادبود به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از تصمیم رئیس جمهور این کشور برای برگزاری بازی گلف همزمان با مراسم روز یادبود و همچنین افزایش آمار تلفات کرونا به شدت انتقاد کرد.

این انتقاد را بایدن در فیلم کوتاهی که در این ارتباط منتشر کرده، اعلام می‌کند و در آن پس از نشان دادن تصاویر ترامپ، تصاویری از پرستاران و محیط بیمارستانی آمریکا را نشان می‌دهد.

براساس داده‌های وبگاه آماری «ورد ا مترز» که آمار لحظه به لحظه مبتلایان به کرونا در سراسر جهان را منتشر می‌کند، آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در آمریکا در حال نزدیک شدن به ۱۰۰ هزار نفر است.

آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در آمریکا روبه افزایش است و بر اساس آخرین آمار تاکنون ۹۸ هزار و ۶۸۳ نفر بر اثر کرونا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین آمار مبتلایان شناسایی شده به بیماری ناشی از ویروس کرونا نیز در آمریکا به حدود یک میلیون و ۶۶۷ هزار نفر رسیده است.

براین اساس آمریکا نه تنها از نظر تعداد مبتلایان بلکه از نظر آمار مرگ و میر کرونا نیز در جایگاه نخست در میان کشورهای جهان قرار گرفته است.

انتقاد به عملکرد دولت آمریکا و به‌ویژه سیاست دونالد ترامپ در مقابله با شیوع کرونا در این کشور رو به افزایش است، هرچند همزمان استراتژی دونالد ترامپ در واکنش به این انتقادها در پیش گرفتن سیاست فرار به جلو و نپذیرفتن مسئولیت آمار بالای کرونا در آمریکا است.