۰ نفر

شمار قربانیان کرونا در انگلیس به ۳۴۴۶۶نفر رسید

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰:۲۱
کد خبر: 439754
شمار قربانیان کرونا در انگلیس به ۳۴۴۶۶نفر رسید

شمار قربانیان کرونا در انگلیس با فوت ۴۶۸مبتلا طی شبانه‌روز گذشته به ۳۴هزار و ۴۶۶نفر رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وزارت بهداشت انگلیس امروز شنبه اعلام کرد: با فوت ۴۶۸ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۳۴ هزار و ۴۶۶ نفر رسیده است.

بر اساس اعلام خبرگزاری رویترز، این کشور بدترین آمار مرتبط با ابتلا و مرگ در اروپا را به خود اختصاص داده است.

همچنین؛ با شناسایی ۳ هزارو ۴۵۰ مورد جدید ابتلا به کرونا تا کنون در مجموع ۲۴۰ هزار و ۱۶۱ نفر در انگلستان به این بیماری مبتلا شده اند.

این در حالیست که «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس هفته گذشته از کاهش تدریجی محدودیت‌های اعمالی درباره کرونا خبر داده بود.

جانسون افزود: اقداماتی که دولت انجام داد مانع وقوع فاجعه در کشور شد که می‌توانست طبق یک سناریو به حدود نیم میلیون کشته برسد. پایان قرنطینه عمومی طی این هفته زمان مناسبی نیست و به جای آن گام‌های دقیق اولیه برای اصلاح تدابیرمان را اتخاذ می‌کنیم. از روز دوشنبه افرادی که قادر به کار در منزل نیستند می‌توانند به محل کار خود بروند. همچنین از چهارشنبه به افراد اجازه داده خواهد شد تا زمانی که به توصیه‌های فاصله گذاری اجتماعی توجه می‌کنند بدون محدودیت زمان در هوای باز حضور یابند. می‌توان در پارک محلی آفتاب گرفت و به دیگر مسیرها رانندگی کرد و تنها با افراد خانواده ورزش کرد.