۰ نفر

سومین محموله کمک‌های هند برای مقابله با کرونا

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۵۱
کد خبر: 437720
سومین محموله کمک‌های هند برای مقابله با کرونا

سومین محموله کمک‌های پارسیان (زرتشتیان) هند به مردم ایران برای مقابله با کرونا تحویل سفارت جمهوری اسلامی در دهلی نو شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سومین محموله کمک‌های پارسیان (زرتشتیان) هند به مردم ایران برای مقابله با کرونا تحویل سفارت جمهوری اسلامی ایران شد.

در ادامه کمک‌های اقشار مختلف هند شامل مسلمان، زرتشتی و هندو سومین محموله کمک‌های پارسیان (زرتشتیان ) هند به مردم ایران شامل مقادیر متنابهی دارو و قرص‌های مورد استفاده برای مبارزه با کرونا، از سوی نمایندگان انجمن‌های مختلف پارسیان هند تحویل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو شد.

انجمن‌های مذکور در ۲ محموله قبلی خود مقادیری تجهیزات پزشکی، قرص، آمپول، ماسک و دستگاه‌های تنفس مصنوعی اهدا کرده بودند که به کشور منتقل شد.

محموله مذکور قرار است در اولین پرواز ممکن به ایران فرستاده شود. 

گفتنی است ایرانیان مقیم هند، مسلمانان و حتی برخی از هندوان دوستدار جمهوری اسلامی ایران کمکهایی را بدین منظور اختصاص داده اند.

پارسیان هند به رغم گذشت قرن‌ها از مهاجرت خود از ایران به هند، همچنان خود را علاقه‌مند و دوستدار ایران می‌دانند و ارتباط عاطفی و دوستی خود را با سرزمین اصلی خود ایران حفظ کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، انجمن پارسیان دهلی (زرتشتیان هند) با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو، دومین محموله کمک‌های دارویی و تجهیزات پزشکی را تهیه و به ایران ارسال کردند که این محموله صبح (چهارشنبه) ششم فروردین ملت با یک فروند هواپیمای متعلق به خطوط هوایی ماهان وارد ایران شد.