۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌های رویایی تپه‌های انگلیس چند؟ +عکس

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۱۶
کد خبر: 436087
خانه‌های رویایی تپه‌های انگلیس چند؟ +عکس

خانه‌هایی زیبا روی تپه‌ها و مناطق شیب‌دار انگلستان برای فروش معرفی شدند.

اقتصاد آنلاینمهسا نجاتی؛ به گزارش گاردین، خانه‌های شهری تاریخی در خیابان‌های شیب‌دار تا ویلایی روی دامنه‌های مالورن هیلز در بریتانیا برای فروش گذاشته شده‌اند. در ادامه به معرفی ویژگی‌های این خانه‌ها می‌پردازیم:

مالورن، ووسترشر

خانه‌های رویایی تپه‌ها

این ویلای چهار خوابه، به سبک ایتالیایی در سال 1870 ساخته شده و روی دامنه‌های شرقی مالورن هیلز قرار دارد. بازسازی‌های انجام شده باعث زیبایی و ظرافت داخل آن شده و از ویژگی‌های آن می‌توان به سقف‌های گچ‌بری شده، شومینه اصیل، آشپزخانه مدرن، سه حمام، یک پشت‌بام جدید، گرمایش مرکزی و کفپوش چوبی اشاره کرد. بهتر از همه، منظره شگفت‌انگیز آن از روی تراس است. این خانه 995هزار پوند قیمت دارد.

لینکلن، لینکلنشایر

خانه‌های رویایی تپه‌ها

این خانه پنج خوابه در قرن هجدهم ساخته شده و در یکی از پرشیب‌ترین خیابان‌های انگلستان قرار دارد. خیابان آن سنگفرش شده و خودروها حق تردد در آن را ندارند. منظره این خانه رو به کلیسای جامع لینکلن است و علاوه بر این، یک آشپزخانه در حیاط، گلخانه و دو گاراژ در آن وجود دارد. این خانه 975هزار پوند قیمت دارد.

مالبورو، دون

خانه‌های رویایی تپه‌ها

این خانه چهار خوابه، با سواحل در اطراف آن احاطه شده که زیبایی‌های طبیعی و برجسته‌ای دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به دارا بودن یک آشپزخانه، یک سالن نشیمن، یک سالن غذاخوری جداگانه، یک اتاق خواب اصلی در طبقه پایین و سه اتاق خواب دیگر در طبقه بالا و دو اتاق اختصاصی در طبقه بالا اشاره کرد. این خانه کاملا مبله بوده، باغ‌ها محوطه‌سازی شده و پارکینگ اختصاصی نیز دارد. قیمت این خانه 699995 پوند است.

رامسگیل، یورکشایر شمالی

خانه‌های رویایی تپه‌ها

این خانه با هفت اتاق خواب و پنج حمام در منطقه‌ای با زیبایی طبیعی قرار دارد. سالن‌های پذیرایی آن دارای پنجره‌هایی بلند هستند که رو به این مناظر باز می‌شوند. در محوطه خارجی آن تعدادی باغ به همراه پارکینگی با ظرفیت 20 خودرو وجود دارد. این خانه 685هزار پوند قیمت دارد.

سیدنهام هیل، لندن

خانه‌های رویایی تپه‌ها

این خانه چهار خوابه در یکی از مناطق بالای شهر لندن قرار دارد. در یک خیابان مرفه نشین، چهار خانه وجود دارد که هر کدام دارای فضای خارجی جداگانه و پارکینگ اختصاصی هستند. قیمت‌ها بین 1میلیون و 75هزار پوند تا 1.2میلیون پوند متغیر است.