۰ نفر

جانسون: هنوز برای پایان قرنطینه خیلی زود است

۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۵۷
کد خبر: 434913
جانسون: هنوز برای پایان قرنطینه خیلی زود است

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که برای برداشتن محدودیت‌های قرنطینه در کشور هنوز خیلی زود است و خواستار صبر، عزم و اراده‌ی قوی‌ مردم در شکست دادن ویروس همه‌گیر کرونا شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در اولین روز حضور خود در جلسات عمومی پس از مرخص شدن از بیمارستان در بیانیه‌ای ضمن تشکر از کادر درمانی سیستم بهداشت و درمان انگلیس اعلام کرد که برای برداشتن محدودیت‌های قرنطینه در کشور هنوز خیلی زود است و خواستار صبر، عزم و اراده‌ی قوی‌تر از قبل در شکست دادن ویروس کرونا شد.

بوریس جانسون، کرونا را به عنوان بزرگترین چالشی که انگلیس از زمان جنگ جهانی دوم با آن روبرو بوده است، توصیف و تأکید کرد ک ادامه‌ی سختی‌ها و مشکلات به وجود آمده در اثر شیوع این ویروس را دست کم نخواهد گرفت.

وی هم‌چنین اظهار کرد: این درست است که ما با ثبت بیماران و جان‌باختگان کمتر در بیمارستان‌های کشور در مبارزه با این ویروس پیشرفت داشته‌ایم. من اکنون نشانه‌هایی را می‌بینم که ما از پیک این بیماری در کشور عبور کرده‌ایم. به لطف حس نوع‌دوستی و روحیه اجتماعی بالای شما این ویروس را شکست خواهیم داد. ما با عزم ملی در آستانه‌ی دستیابی به موفقیت هستیم.»

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس هم‌چنین درباره‌ی این لحظه‌ که «بسیاری از افراد آن‌ را موفقیت آشکار ما در مبارزه با کرونا می‌بینند و می‌پندارند که آیا اکنون زمان آن نرسیده است که به کاهش محدودیت‌ها بپردازیم و تدابیر قرنطینه‌ای در کشور را پایان دهیم» هشدار داد و خاطر نشان کرد که برای کاهش محدودیت‌های قرنطینه در کشور هنوز خیلی زود است.

وی افزود که هرگز تمام تلاش‌ها و فداکاری‌های مردم و کادر درمانی انگلیس را نادیده نخواهد گرفت و به دلیل آن که خطر بروز موج دوم شیوع کرونا در کشور وجود دارد از پایان قرنطینه در کشور خودداری می‌کند.