۰ نفر

اعلام حالت فوق العاده در 3 ایالت آمریکا

۷ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۲۳
کد خبر: 427003
 اعلام حالت فوق العاده در 3 ایالت آمریکا

رئیس جمهور آمریکا در پی گسترش شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده، در سه ایالت نیویورک، تکزاس و فلوریدا اعلام حالت فوق العاده کرد.

به گزارش الجزیره، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه به وقت تهران در سخنانی در ایالت‌های نیویورک، تکزاس و فلوریدا به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام حالت فوق العاده کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ در ادامه گفت: هفته‌های سختی را در نیویورک به دلیل شیوع ویروس کرونا در پیش داریم و همه تلاش خود را برای کمک به نیویورک که اکنون در سخت‌ترین شرایط به سر می‎برد، به کار می‌گیریم.

رئیس‌جمهور آمریکا درباره طرح مالی کنگره برای نجات اقتصاد این کشور در مقابل کرونا گفت که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آستانه تصویب این بسته حمایتی هستند.

دونالد ترامپ تاکید کرد که این بسته حمایتی به ارزش دو هزار میلیارد دلار با هدف عدم خسارت به کارگران در شرایط کنونی کشور به دلیل ویروس کرونا تهیه می‌شود.

وی گفت که به محض تصویب طرح بسته حمایتی آمریکا در کنگره، آن را امضا خواهد کرد.

گسترش شیوع کرونا در جهان باعث شده است تا فعالیت‌های اقتصادی در آمریکا و سایر کشورها مختل شود، لذا کنگره به دنبال تصویب بسته حمایتی برای نجات اقتصاد آمریکا در برابر کرونا است.