۰ نفر

آمار جان باختگان کرونا در چین تک رقمی شد

۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۱۶
کد خبر: 424225
آمار جان باختگان کرونا در چین تک رقمی شد

کمیسیون ملی بهداشت چین روز جمعه اعلام کرد آمار جان باختگان و مبتلایان جدید به ویروس کرونا در این کشور در ۲۴ساعت گذشته تک رقمی شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در ۲۴ ساعت گذشته در سرزمین اصلی چین تنها ۷ تن بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که ۶ نفر آنها در استان هوبی کانون اصلی شیوع ویروس کرونا بوده است.

گزارش می افزاید شمار مبتلایان شناسایی شده جدید هم در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته به ۸ نفر کاهش یافته است که پنج نفر آنها ساکن استان هوبی بوده اند.

شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در چین با این حساب به ۸۰ هزار و ۸۱۳ تن و شمار قربانیان این ویروس هم به سه هزار و ۱۷۶ تن رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت چنی همچنین اعلام کرد با درمان یک هزار و ۳۱۸ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته شمار کل بهبود یافتگان این کشور به ۶۴ هزار و ۱۱۱ نفر رسیده است.

در مناطق هنگ کنگ، ماکائو و تایوان نیز تاکنون در مجموع ۱۹۰ مورد ابتلا به کرونا شناسایی شده است که ۱۳۱ مورد در ناحیه اداری ویژه هنگ کنگ، ۱۰ مورد در ناحیه اداری ویژه ماکائو و ۴۹ مورد در جزیره تایوان اعلام شده است.

کمیسیون ملی بهداشت همچنین گزارش کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مبتلا به کرونا که از خارج از کشور به چین سفر کرده بودند هم شناسایی شدند که بر این اساس شمار ارفادی که از خارج به چین سفر کرده و به کرونا مبتلا هستند به ۸۸ نفر رسیده است.