۰ نفر

دستکم 6نفر قربانی فروریختن هتل در چین شدند

۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵
کد خبر: 422943
دستکم 6نفر قربانی فروریختن هتل در چین شدند

در حادثه فروریختن هتلی در جنوب شرق چین که ظاهراً برای قرنطینه افراد مبتلا به ویروس کرونا مورد استفاده قرار می‌گرفته، دستکم 6تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وزارت مدیریت بحران چین امروز (یکشنبه) تأیید کرد که در حادثه فرو ریختن هتلی در شهر «گوانگجو» که برای قرنطینه افراد مبتلا به ویروس «کووید 19» مورد استفاده قرار می‌گرفت دستکم ۶ نفر جان خود را از دست دادند.

بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، عصر روز گذشته (شنبه)، هتلی در شهر گوانگجو واقع در جنوب شرق چین فروریخت و تا ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز (یکشنبه) به وقت پکن، مقام‌های چینی موفق شدند، ۴۳ نفر را از زیر آوار نجات دهند.

بنا به گفته وزارت مدیریت بحران چین، در مجموع مرگ ۶ نفر مورد تأیید قرار گرفته است و ۳۶ نفر دیگر نیز برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

مسئولان وزارت مدیریت بحران چین همچنین اعلام کردند که 28 نفر دیگر همچنان زیر آوار هستند و تلاش برای نجات آنها ادامه دارد و آنطور که خبرگزاری چینی «شینهوا» گزارش کرده است، مالک هتل مذکور با نام خانوادگی «یانگ» به اداره پلیس احضار شده است.

طبق گزارش این خبرگزاری، طبقه اول هتل مذکور در حین فروریختن، در حال نوسازی و تعمیر بوده است.

آخرین گزارش‌ها از شیوع ویروس ناشناخته کرونا حاکی از آن است که تا کنون ابتلای ۱۰۲ هزار نفر به ویروس کووید ۱۹ تایید شده که تا کنون ۳ هزار و ۵۰۰ نفر قربانی داشته و ۵۷ هزار نفر نیز سلامتی خود را به دست آورده‌اند.