۰ نفر

تایید ابتلای دو تن از حاضران نشست آیپک به ویروس کرونا

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹
کد خبر: 422710
تایید ابتلای دو تن از حاضران نشست آیپک به ویروس کرونا

چند روز پس از برگزاری نشست سالانه آیپک، لابی آمریکایی حامی رژیم صهیونیستی در واشنگتن، اکنون این لابی ابتلای دو تن از شرکت‌کنندگان نشست یاد شده به کرونا را تایید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، در این نشست بزرگ که روزهای اول تا سوم مارس در واشنگتن برگزار شد، تعداد زیادی از مسؤولان آمریکایی از جمله مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا، مایک پامپئو، وزیر خارجه این کشور و نیز تعداد زیادی از اعضای کنگره این کشور حضور داشتند.

آیپک با انتشار توییتی اعلام کرد که اطمینان یافته تا این لحظه جواب تست کرونای دستکم دو تن از شرکت‌کنندگان نشست سالانه که از نیویورک حضور یافته بودند، مثبت است.

این لابی در ادامه اعلام کرد که "در رابطه با این موضوع با مسؤولان بهداشتی شهر وستچستر در نیویورک و نیز با واشنگتن در حال رایزنی دائم هستیم."

آیپک در ادامه به همه شرکت‌کنندگان در این کنفرانس توصیه کرد اگر بیمار هستند و یا سوالاتی برایشان ایجاد شده، با پزشک خود مشورت کنند.

آندرو کومو، فرماندار نیویورک با تایید ۱۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این شهر، اعلام کرد که تعداد کل ابتلاها در نیویورک به ۳۳ مورد افزایش یافته است.