۰ نفر

راشاتودی: مردم ایران فشار حداکثری آمریکا را محکوم کردند

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۱۲
کد خبر: 416310
راشاتودی: مردم ایران فشار حداکثری آمریکا را محکوم کردند

شبکه راشاتودی در گزارشی به حضور مردم ایران در مراسم راهپیمایی چهل‌ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با وجود سردی هوا و بارش برف در مناطق مختلف پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شکبه راشاتودی حضور مردم در راه‌پیمایی چهل‌ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و نوشت: جمعیت انبوهی در سراسر ایران برای گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی بیرون رفتند. در برخی مناطق مردم در برابر سرما ایستادگی و به خاطر بارش سنگین برف چتر در دست گرفتند.

راشاتودی در ادامه نوشت: در برخی مناطق، بارش برف شدید بود اما مردم تظاهراتی گسترده داشته و تحریم‌ها و «کارزار فشار حداکثری» آمریکا را  محکوم کردند. این تظاهرات در اوج تنش‌های آمریکا و ایران رخ داد.

این شبکه همچنین به سخنرانی حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان در راهپیمایی امروز پرداخت و به نقل از او نوشت: انقلاب اسلامی محدود به ایران نبوده و بر دیگر کشورهای مسلمان نیز تاثیر گذاشته و در نهایت، ابرقدرتی آمریکایی را از منطقه بیرون خواهد کرد.

راشاتودی همچنین نوشت که رئیس‌جمهور ایران، پیش ازاین گفته بود که کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه تهران، نتوانست مردم ایران را به زانو در بیاورد.