۰ نفر

رقیب انتخاباتی نتانیاهو از بیم حمله موشکی به پناهگاه گریخت

۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱:۳۷
کد خبر: 414042
رقیب انتخاباتی نتانیاهو از بیم حمله موشکی به پناهگاه گریخت

نابع خبری شنبه شب گزارش دادند، «بنی گانتس» رهبر حزب آبی – سفید رژیم صهیونیستی که به شهرک های اطراف غزه رفته بود، به دنبال حمله موشکی و به صدا در آمدن آژیر خطر به پناهگاه گریخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیستی اطراف این باریکه شلیک شد و در پی آن صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیستی به صدا درآمد.

بر اساس این گزارش، موشک به فضای باز واقع در نقب غربی اصابت کرده است.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند، بنی گانتس که برای کارزار انتخاباتی خود به شهرک صهیونیستی «ناحال عوز» در غلاف غزه رفته بود پس از به صدا درآمدن آژیر خطر به پناهگاه گریخت.

جمعه شب نیز شهرک‌های صهیونیستی منطقه موسوم به غلاف غزه در مرز با این باریکه هدف حمله موشکی نیروهای مقاومت فلسطین قرار گرفته بود.

نوار غزه از روز سه‌شنبه گذشته در پی رونمایی از طرح موسوم به معامله قرن از سوی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، شاهد اعتراض‌های گسترده است.

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا سه‌شنبه (هشتم بهمن) برای نخستین بار از طرح سازش خود موسوم به  «معامله قرن» در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید پرده برداشت.​