۰ نفر

اختلال در خطوط مخابراتی و اینترنتی صهیونیست‌ها

۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۳۳
کد خبر: 406773
اختلال در خطوط مخابراتی و اینترنتی صهیونیست‌ها

منابع مطلع از اختلال در خطوط مخابراتی و اینترنتی صهیونیست‌ها در بلندی‌های اشغالی جولان به عنوان تدابیر امنیتی با توجه به تحولات اخیر در منطقه خبر دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یک رسانه صهونیستی جمعه از اختلال و قطعی در خطوط تلفن ثابت، همراه و اینترنت در شمال سرزمین‌های اشغالی بعد از عملیات تروریستی بامداد امروز نیروهای آمریکایی علیه سردار سلیمانی خبر داد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» به نقل از شبکه خبری «کان» خطوط اینترنتی، تلفن‌های ثابت و همراه  در بلندی‌ها‌ی جولان قطع شده‌اند.

 به نوشته این منبع خبری، این مسئله تدابیر امنیتی اسرائیل در مرزهای شمالی است.

 خبرگزاری« اسپوتنیک» نیز  صبح جمعه در این باره نوشت: «اسرائیل به دلیل تهدیدهای احتمالی از سوی ایران، در بالاترین سطح هشدار قرار گرفته و منطقه جبل‌الشیخ را به روی بازدید کنندگان بسته اعلام کرد.

برخی منابع خبری صبح امروز جمعه از پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان لبنان خبر دادند.

شبکه سعودی العربیه همزمان با ترور شهید سردار قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان «الحشد الشعبی»(بسیج مردمی) عراق، از پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز جنوب لبنان خبر داد.

یک وبگاه وابسته به دستگاه‌های جاسوسی  رژیم صهیونیستی نیز صبح جمعه در خصوص شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروهای قدس سپاه نوشت که در این عملیات  به طور محتمل دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل به آمریکا کمک کردند.

بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.