۰ نفر

رژیم صهیونیستی از بیم ایران هزینه‌های نظامی را افزایش می‌دهد

۷ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۰۹
کد خبر: 390905
رژیم صهیونیستی از بیم ایران هزینه‌های نظامی را افزایش می‌دهد

یک مقام کابینه رژیم صهیونیستی از قصد این رژیم برای افزایش هزینه‌های نظامی تل‌آویو برای مقابله با آنچه «تهدید ایران» خوانده شده، خبر داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یک مقام در کابینه رژیم صهیونیستی گفته این رژیم قصد دارد برای برخورد با «تهدیدها از جانب ایران» بودجه‌های در نظرگرفته شده برای مقاصدغیرنظامی را به بخش نظامی اختصاص دهد. 

نخست‌‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری مشترک با وزیر دارایی آمریکا روز دوشنبه مدعی شد که ایران موشک‌هایی دوربرد را در یمن به منظور هدف قرار دادن فلسطین اشغالی مستقر کرده است. 

مقام صهیونیستی که امروز سه‌شنبه با رویترز مصاحبه می‌کرد میزان بودجه‌هایی که باید در بخش نظامی صرف شوند را مشخص نکرد و گفت که انتقال این بودجه‌ها به سرعت صورت نخواهد گرفت. 

این مقام گفت تا وقتی که بودجه سال ۲۰۲۰ تصویب نشود تغییری در نوع هزینه‌کردها قابل انتظار نیست. 

در فلسطین اشغالی، هنوز مشخص نیست که چه کسی قادر به تشکیل کابینه خواهد شد. رئیس رژیم صهیونیستی چند هفته پیش «بنی گانتز»، رئیس ائتلاف آبی و سفید را مأمور اشکیل کابینه فراگیر کرد. 

نتانیاهو نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه هنگام بازدید از یک پایگاه هوایی مدعی شده بود رژیم تحت امر او در جنگ احتمالی با ایران یا کشورهای عربی پیروز خواهد شد. 

این در حالی است که یک پایگاه خبری آمریکایی در تحلیلی چندی پیش به بررسی ویژگی‌های پدافند موشکی رژیم صهیونیستی پرداخته و نوشته بود که پدافند موشکی اسرائیل علاوه بر نقایص فنی با محدودیت‌های عملیاتی مواجه است. 

در گزارش نشنال‌اینترست آمده بود: «همان‌طور که دشمنان اسرائیل در دهه گذشته متوجه شده‌اند حتی قابل‌ترین سامانه‌های ضدموشکی [این رژیم] در برابر تکنیک‌های حملات انبوه مصون نیستند.»