۰ نفر

مدیر کارزار انتخاباتی ترامپ:

خاندان ترامپ چند دهه بر آمریکا حاکم خواهند بود!

۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۵۰
کد خبر: 379408
خاندان ترامپ چند دهه بر آمریکا حاکم خواهند بود!

مدیر کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات 2020 ریاست جمهوری گفت که پیش‌بینی می‌کند خاندان ترامپ چند دهه بر آمریکا حاکم باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «برد پارسیکل» کارزار انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ در انتخابات 2020، در گردهمایی جمهوری‌خواهان در کالیفرنیا در پاسخ به این سوال که آیا او بر این باور است که فرزندان ترامپ کاندیداهای آینده هستند، گفت: «من فکر می‌کنم آنها یک خاندان سلطنتی هستند. آنها افرادی شگفت‌انگیز با قابلیت‌های شگفت‌انگیز هستند. فکر می‌کنم شما این را در ترامپ جونیور می‌بینید، فکر می‌کنم این را در ایوانکا می‌بینید. این را در جرد [کوشنر] می‌بینید. همه همین خصوصیات را دارند.»

پارسکیل در سخنرانی خود به هواداران حزب جمهوری‌خواه قول داده که در طرح پیروزی ترامپ، از هوش مصنوعی استفاده می‌شود تا اطلاعاتی از رای‌دهندگان، مبنی بر محل زندگی و نوع برقراری ارتباط با آنها را فراهم ‌کند.

پارسیکل گفت: «ما این پتانسیل را داریم که هشت کرسی کنگره را به جمهوری‌خواهان در کالیفرنیا برگردانیم.»

او همچنین گفت که پیش‌بینی می‌کند خاندان ترامپ برای چندین دهه بر آمریکا حکومت می‌کنند.

این در حالی است که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد تنها 36 درصد آمریکایی‌ها  از عملکرد ترامپ رضایت دارند، اما 62 درصد از عملکرد وی ناراضی هستند. نتایج این نظرسنجی مشترک نشان داد که میزان رضایت‌ عمومی از ترامپ و از زمان روی کار آمدن وی به زیر 32 درصد و بالای 42 درصد نرفته و این برای رئیس جمهوری که در دوره نخست ریاستش قرار دارد و در 14 ماه آینده با انتخابات بعدی مواجه خواهد شد، می‌تواند آمار و ارقام بسیار بدی باشد.