۰ نفر

ادامه کشمکش بر سر مرگ دوست ترامپ +عکس

۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۳۷
کد خبر: 374344
 ادامه کشمکش بر سر مرگ دوست ترامپ +عکس

کشمکش بر سر مرگ مشکوک رفیق سال های نه چندان دور «دونالد ترامپ» که تصاویر متعددی از همراهی آنها در مجالس غیراخلاقی وجود دارد همچنان ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، در حالی که شب گذشته اعلام شد تحقیقات پزشکی قانونی در مورد مرگ «جفری اپستین» میلیاردر آمریکایی، خودکشی وی در زندان را تائید می کند اما وکلای وی امروز شنبه گزارش پزشکی قانونی را رد کردند.

درحالیکه نتایج بررسی پزشکی جسد اپستین نشان می دهد که وی در زندان خودکشی کرده، وکلای این میلیاردر آمریکایی و رفیق «دونالد ترامپ» ضمن رد این نتایج، خواستار تحقیقات مستقل و کامل در این زمینه شدند.

جفری اپستین

علاوه بر امریکا و رابطه او با چهره هایی همچون دونالد ترامپ و بیل کلینتون، رابطه وی با سیاستمداران فرانسوی و انگلیسی همچون «تونی بلر» نخست وزیر اسبق انگلیس، دردسرساز شده است.

اپستین که روابط نزدیکی با سیاستمداران و چهره‌های پر نفوذ آمریکایی داشت قرار بود به زودی به اتهام «تجاوز جنسی» به افراد زیر سن قانونی و «دلالی سکس» در دادگاه محاکمه شود، اما مسئولان زندان صبح روز شنبه ۱۹ مردادماه جسد وی را در سلولش یافتند.

وی در ماه ژوئیه نیز دست به خودکشی زده اما در نهایت جان سالم به در برده بود. زندانبانان بدن کم جان وی را با نشانه‌هایی از جراحت بر روی گردنش یافتند اما او چند روز بعد و پس از مداوای جراحاتش در دادگاه حاضر شده بود.

این میلیاردر آمریکایی روز ۸ ژوئیه سال جاری به سوء استفاده جنسی از افراد زیر سن قانونی و تشکیل باند مجرمانه برای همین منظور متهم شد و انتظار می‌رفت پس از تائید این اتهام در دادگاه حداقل ۴۵ سال زندانی شود.

وی پیش از این در سال ۲۰۰۸ به اتهام سوءاستفاده جنسی از یک فرد زیر سن قانونی به ۱۸ ماه زندان محکوم شده بود اما ۱۳ ماه از این مدت را در زندان بود. پیش از این تاریخ هم در بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ به سوءاستفاده از ده‌ها دختر جوان متهم شده بود.