۰ نفر

حامی مالی ترامپ در زندان خودکشی کرد

۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۱۶
کد خبر: 372693
حامی مالی ترامپ در زندان خودکشی کرد

حامی مالی دونالد ترامپ که به اتهام قاچاق جنسی در زندان به سر می برد، صبح شنبه به وقت محلی به دلیل آنچه که خودکشی گفته شده است، فوت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، جفری اپستین 66 ساله در زندان منهتن نیویورک به سر می برد که گفته می شود در زندان خود را حلق آویز کرده است و ماموران زندان حوالی ساعت 7.30 امروز، با جسد وی مواجه شده اند.

اتهام او قاچاق جنسی دختران 14 سال به بالا بوده که برای سال‌ها به این کار مبادرت داشته و از قبل آن درآمد سرشاری به دست آورده به گونه ای که صاحب یک فروند جت شخصی و خانه مجلل بوده و به افراد صاحب نفوذ و شخصیت های سیاسی دسترسی داشته است.

پیش از این هم در سال 2008 بازداشت شده بود که به 13 ماه زندان محکوم شد اما در همان دوران هم اپسین مجاز بود تا روزانه 12 ساعت  در طول 6 روز هفته از زندان خارج شود و در دفتر کار خود در فلوریدا فعالیت کند.

ماه گذشته ، یک هفته پس از آنکه وثیقه او مورد پذیرش قرار نگرفت، او در سلول خود در منهتن بیهوش پیدا شد که علامت هایی بر گردن وی وجود داشت و مقامات زندان در حال بررسی این حادثه به عنوان خودکشی احتمالی بودند.

وی اخیرا اعتراف کرده بود برای تعدادی از مقامات و اعضای کنگره آمریکا اعم از برخی سناتورها، نیز قاچاق جنسی فراهم کرده است. با این حال هنوز اظهار نظر مشخصی درباره چگونگی جان باختن وی در زندان اعلام نشده است و با توجه به اعترافات وی، احتمال اینکه نقشه قتل او از سوی عناصر درگیر در این پرونده طراحی شده باشد هم بعید نیست.