۰ نفر

سهام گروه بورس لندن جهش کرد

۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸
کد خبر: 370062
سهام گروه بورس لندن جهش کرد

سهام گروه بورس لندن، مالک بورس سهام لندن، با خوشحالی سرمایه‌گذاران از پیشنهاد خرید ۲۷ میلیارد دلاری شرکت تحلیل داده‌های رفینیتیوتوسط این گروه، بیش از ۱۵ درصد جهش کرد.

به گزارش رویترز، سهام گروه بورس لندن ( مالک بورس سهام لندن، بورس سهام ایتالیا و شاخصهای راسل و فوتسی) به دنبال خوشحالی سرمایه‌گذاران از پیشنهاد خرید ۲۷ میلیارد دلاری شرکت تحلیل داده‌های رفینیتیو توسط این گروه، بیش از ۱۵ درصد جهش کرد. در صورتی که این خرید انجام شود، می‌تواند این اپراتور بزرگ بورس را به یک زیرساخت جهانی‌ برای بازار و غول داده‌های مالی تبدیل کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، گروه بورس لندن اعلام کرد که مذاکرات برای این خرید در مراحل پیشرفته خود در حال جریان است.

جیمز بیوان، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه‌گذاری سی‌سی‌ال‌ای، می‌گوید: این قرارداد ادغام باعث می‌شود که شرکت نهایی با در دست داشتن ترکیبی از داده‌های بازار، تحلیل و عیب‌یابی آنها و جریان‌های خبری، مزیتی رقابتی در اختیار داشته باشد که با داده‌های تحلیلی بلومبرگ رقابت کند. داده‌های تحلیلی مالی بلومبرگ در سال‌های اخیر از سوی بسیاری از مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری به عنوان مرجع اول مورد استفاده قرار می‌گیرد.