۰ نفر

پلوسی: برای عزل ترامپ تلاش می‌کنیم

۴ مرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۳۰
کد خبر: 369210
پلوسی: برای عزل ترامپ تلاش می‌کنیم

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که «وقتی بهترین شرایط احتمالی فراهم شود» برای استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور تلاش خواهد کرد.

به گزارش گاردین، پلوسی روز جمعه در کنفرانسی در برابر انتقادات برخی هم حزبی‌های دموکراتش از خود دفاع کرد و افزود: در موضوع بررسی استیضاح ترامپ وقت را تلف نمی‌کند.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: وقتی که شرایط لازم را داشته باشیم در این مسیر حرکت خواهیم کرد. یک روز زودتر این کار را نخواهیم کرد.
 پلوسی با اشاره به حمایت برخی دموکرات ها از آغاز تحقیقات در مورد ترامپ، گفت: حمایت آنها از استیضاح رئیس جمهوری به من نیرو می‌دهد.
«رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا روز چهارشنبه در جلسه استماع کمیته قضایی مجلس نمایندگان حاضر شد و گفت که می توان پس از پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ علیه او در ارتباط با پیشگیری از اجرای عدالت اعلام جرم کرد.
وی حدود دو سال روی پرونده مربوط به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا تحقیق کرد.
پلوسی در باره اظهارات مولر گفت: وی تایید کرد که رئیس جمهوری در اجرای عدالت کارشکنی کرده است.
رئیس مجلس نمایندگان افزود: با توجه به اینکه مولر نتوانسته برخی جوانب پرونده از جمله دارایی‌های ترامپ را بررسی کند، وی همچنان از ادامه تحقیقات در مورد رئیس جمهوری حمایت می‌کند.
پلوسی در نهایت اعلام کرد: «وقتی بهترین شرایط احتمالی فراهم شود» بار دیگر استیضاح رئیس جمهوری را مدنظر قرار خواهیم داد.