۰ نفر

اسرار منطقه مرموز 51فاش می‌شود؟

۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۲۰
کد خبر: 366063
اسرار منطقه مرموز 51فاش می‌شود؟

بیش از 400هزار نفر در ایالات متحده با تشکیل یک کمپین فیس بوکی قصد دارند وارد منطقه‌ای ممنوعه در ایالات متحده شوند که به منطقه 51مشهور شده است. این کمپین را می‌توان جدی‌ترین تلاش برای رمزگشایی از اسرار ده‌ها سال مخفی کاری دولت ایالات متحده دانست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، شاید بهتر باشد پیش از پرداختن به ماجرای کمپین به این موضوع اشاره کنیم که اصلا منطقه 51 کجاست. منطقه 51 یک منطقه نظامی فوق سری در ایالت نوادا در آمریکا است.گفته می‌شود که هدف این پایگاه نظامی آزمایش سیستم‌های نوین پروازی و جنگ‌افزارهای فوق سری است. اما گردانندگان و نوع کار این پایگاه فوق سری کماکان نامعلوم است، و حتی کارکنان پایگاه با دنیای خارج تقریباً هیچ تماسی ندارند.

همین موضوعات باعث شده برخی مردم معتقد باشند در این منطقه از موجوداتی ماوراء الطبیعه و فضایی نگهداری می شود و این مکان چیزی فراتر از یک پایگاه نظامی است. حتی در چندین فیلم و سریال نیز به این منطقه اشاره شده است. اکنون بیش از 400 هزار نفر کمپینی تشکیل داده اند و تلاش کرده اند رویدادی را ثبت کنند و به این منطقه حمله ور شوند.

در توضیح این طرح نوشته شده است: "همه ما در جاذبه گردشگری منطقه 51 حضور داریم و با بیگانگان فضایی ملاقات خواهیم کرد. حتی اگر مورد حمله با گلوله های نظامی قرار گیریم راه خود را ادامه می دهیم. "

تا این لحظه هیچ یک از مقامات نظامی یا مدیران منطقه 51 به این اظهارات واکنشی نشان نداده اند و حتی به نظر می رسد نسبت به این موضوعات بی تفاوتند. حتی برخی گفته اند که افرادی که در این رویداد ثبت نام کرده اند عمدتا افراد بیکار و بدون دغدغه ای هستند که به دنبال سرگرمی اند. باید دید سرانجام این رویداد چه خواهد بود.