۰ نفر

تشکر دیپلمات ارشد روس از خویشتن‌داری ایران درسال گذشته

۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۴۲
کد خبر: 356491
تشکر دیپلمات ارشد روس از خویشتن‌داری ایران درسال گذشته

در ادامه رایزنی‌های فشرده بین المللی، امروز معاونین وزرای خارجه ایران و روسیه در خصوص آخرین تحولات بین المللی در تهران دیدار کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا ، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه که به تهران سفر کرده است امروز هشتم خرداد ۱۳۹۸ با سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
در این دیدار، طرفین با بررسی آخرین وضعیت برجام و اقدام کشورمان در کاهش تعهدات خود در این توافق، بر لزوم ادامه مشورت ها بین اعضای باقی مانده در برجام و همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه این کشورها با ایران به منظور تامین خواسته های کشورمان و رفع تحریم های غیرقانونی آمریکا تاکید کردند.
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به موانع پیش روی اجرای برجام خاطرنشان کرد :اینک زمان آن فرا رسیده است که طرف‌های باقی مانده اقداماتی ملموس و عملی برای حفظ این توافق اتخاذ نمایند.
ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز با قدردانی از خویشتن‌داری ایران در طول یک سال گذشته، بر ادامه حمایت روسیه از برجام تاکید کرد و گفت: روسیه به تلاش های خود برای حفظ این توافق ادامه خواهد داد.
در این دیدار طرفین توافق کردند که به مشورت های نزدیک و فشرده خود در تمامی سطوح ادامه داده و تا پیش از جلسه بعدی کمیسیون مشترک برجام دیدارهای دیگری داشته باشند.