۰ نفر

ملانیا ترامپ جعلی خبر ساز شد +عکس

۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸
کد خبر: 341049
ملانیا ترامپ جعلی خبر ساز شد +عکس

همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر خبر ساز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، اخیرا در شبکه های اجتماعی تصاویری از ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا منتشر شده که به گفته کاربران "ملانیا جعلی" است.

برخی از کاربران براین باورند که دونالد ترامپ در برخی مراسم و مناسبت ها ملانیای جعلی را همرا خود می برد و این گمان زنی ها در شبکه های اجتماعی با نظرات مختلف کاربران همراه شده است.

دونالد ترامپ بهمراه همسرش ملانیا به منظور بازدید از مناطق طوفان زده به آلاباما سفر کردند که واقعی و یا بدل بودن ملانیا ترامپ مشخص نیست. پس از این سفر بود که هشتک ملانیای جعلی (Fakemelania#) در توییتر دست به دست شد.

ملانیای جعلی

​این گمان زنی ها پس از آن بوجود آمد که برخی کاربران معتقد بودند ملانیا چند اینچ کوتاه تر از حد معمول و حتی کوتاه تر از «بارون» پسرش به نظر می رسد.

در سال 2017 نیز به دنبال انتشار ادعاهایی مبنی بر اینکه زنی که عینک آفتابی بر چشم داشته و کنار ترامپ ایستاده بود و درحال بررسی طوفان ماریا بود بانوی اول واقعی نبوده است.

ملانیای جعلی

ملانیای جعلی

در این عکس دیگری ترامپ و ملانیا دست هم را گرفته اند در حالی که ملانیا قبلا در جمع از چنین کاری اجتناب می کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گفتنی است این اولین باری نیست نظریه ملانیای دروغین را مطرح می شود. در ماه مه نیز وی به مدت 3 هفته به خاطر جراحی کلیه از انظارمردم پنهان شد و 24 روز بعد در جشن استقبال از خانواده های نظامی حاضر شد، اما مردم اعتقاد دارند وی با بازیگری شبیه خود عوض شده، که پس از آن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا وادار به اظهار نظر درباره این اخبار کرد.