۰ نفر

نتانیاهو مخفیانه به چهار کشور عربی سفر کرده است

۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۲۳:۲۲
کد خبر: 336160
نتانیاهو مخفیانه به چهار کشور عربی سفر کرده است

یکی رسانه صهیونیستی اعلام کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی یک سال گذشته به چهار کشور عربی که رابطه رسمی با این رژیم ندارند، «مخفیانه» سفر کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شبکه دو رژیم صهیونیستی فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مخفیانه به چهار کشور عربی سفر کرده است.

این شبکه تلویزیونی به نقل از خبرنگار اعزامی خود به نشست ورشو که نتانیاهو را همراهی می‌کرد، شامگاه دیروز گفت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قبل از بازگشت از این نشست به او گفته، طی یک سال گذشته به چهار کشوری که هیچ روابط رسمی با این رژیم ندارند، پنهانی سفر کرده است.

خبرنگار شبکه دو از گفتن نام چهار کشوری که نتانیاهو به آن‌ها سفر داشته، امتناع کرده است.

سفر مخفیانه نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس به این چهار کشور همزمان با جنجال بر سر حضور وزرای خارجه برخی کشورهای عربی در کنار نتانیاهو رسانه‌ای شده است.

خبرنگار مذکور همچنین مدعی شده است که سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی توانسته «چهار عملیات ایران» برای انفجار در پنج کشور اروپایی را خنثی کند.

نشست ضد ایرانی ورشو روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در لهستان به میزبانی این کشور و آمریکا برگزار شد.

وزرای خارجه بحرین، سعودی، امارات و دولت مستعفی یمن در این نشست حضور داشتند که این حضور و نشستن در کنار نتانیاهو اعتراض و خشم افکار عمومی در کشورهای عربی را در پی داشته است.

«خالد بن احمد آل خلیفه»، وزیر خارجه امور بحرین در این نشست گفته است که مقابله با ایران بر موضوع و آرمان فلسطین ارجحیت دارد.