۰ نفر

لغزخوانی «بولتون» بعد از شکست وعده براندازی قبل از ۴۰سالگی

۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۲۴
کد خبر: 335313
لغزخوانی «بولتون» بعد از شکست وعده براندازی قبل از ۴۰سالگی

مشاور امنیت ملی کاخ سفید که در اجلاس گروهک تروریستی منافقین وعده براندازی جمهوری اسلامی ایران قبل از جشن ۴۰سالگی آن را داده بود باز هم در این باره ادعا کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید که زمانی در یکی از اجلاس‌های گروهک تروریستی منافقین وعده براندازی نظام ایران قبل از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را داده بود، امروز یکبار دیگر در همین باره اظهارنظر کرد. 

«بولتون» در توئیتر مدعی شده که جمهوری اسلامی بعد از ۴۰ سال در تحقق وعده‌هایش برای محافظت از حقوق شهروندانش شکست خورده و برگزاری مراسم چهل سالگی، تنها برای برجسته کردن «شکست‌ها» و «وعده‌های محقق‌نشده» به کار می‌آید. 

اظهارنظر جان بولتون درباره ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی صورت گرفته که او تیرماه سال ۱۳۹۶ در نشست گروه تروریستی منافقین گفته بود نتیجه سیاست‌های آمریکا بایستی این باشد که انقلاب اسلامی تا جشن چهل سالگی‌اش دوام نیاورد. 

او در آن جلسه، در حالی که ترامپ وعده داده بود آمریکا در سیاست‌هایش در قبال ایران بازبینی خواهد کرد، گفت: «نتیجه بازبینی رئیس‌جمهور ترامپ در سیاست‌هایش در قبال ایران بایستی این باشد که انقلاب ۱۹۷۹ آیت‌الله خمینی تا تولد ۴۰ سالگی‌اش دوام نیاورد.»