۰ نفر

جمع آوری اینترنتی پول برای کارمندان بیکارشده آمریکا

۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰
کد خبر: 330521
جمع آوری اینترنتی پول برای کارمندان بیکارشده آمریکا

با تداوم تعطیلی دولت آمریکا و بحرانی شدن وضعیت بسیاری از کارکنان دولت که در حدود یک ماه است حقوقی دریافت نکرده اند، برخی کاربران اینترنت ابتکارعمل‌هایی را در این زمینه راه اندازی کرده‌اند.

به گزارش انگجت، سایت "گو فاند می" که به کاربران اینترنت کمک می کند تا مشکلات یکدیگر را برطرف کنند و افراد را برای رفع نیازهای مختلفشان به یکدیگر مرتبط می کند قصد دارند با همکاری برخی افراد خیر دیگر پیکاری را برای جمع آوری کمک های نقدی برای کارکنان دولت ایالات متحده به راه بیندازد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، در قالب ابتکار عمل و با همکاری سازمان‌های خیریه مبالغی برای افراد یادشده جمع آوری و سپس در بین آنها توزیع می شود. علاوه بر این هشتگ #ChefsForFeds نیز برای سازمان دهی برنامه هایی درنظر گرفته شده که به منظور تامین غذای افراد مذکور به اجرا گذاشته می شود.

به گفته راب سولومون مدیرعامل GoFundMe قرار است برخی طرح های دیگر نیز در همین راستا اجرا شود. وی تاکید کرده که اجرای طرح مذکور ارتباطی با سیاست ندارد و هدف تنها کمک به افرادی است که واقعا به کمک های یادشده نیاز دارند. این اولین بار است که GoFundMe چنین طرحی را به مرحله اجرا می گذارد.