۰ نفر

کارکنان دولت فدرال آمریکا به فضای مجازی پناه بردند

۲۱ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۵۷
کد خبر: 328495
کارکنان دولت فدرال آمریکا به فضای مجازی پناه بردند

در پی تعطیلی دولت در ایالات متحده هزاران نفر بیکار شده اند و در نتیجه برای امرار معاش خود با مشکلاتی مواجه شده اند. این افراد برای تامین مخارج زندگی خود دست به دامان فضای مجازی شده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، در پی تعطیلی دولت در ایالات متحده هزاران نفر بیکار شده اند و در نتیجه برای امرار معاش خود با مشکلاتی مواجه شده اند. این افراد برای تامین مخارج زندگی خود دست به دامان فضای مجازی شده اند.

بیش از 1 هزار صفحه و کمپین برای جمع آوری کمک های مردمی از سوی کارکنان دولت ایالات متحده تاسیس شده است. کارکنانی که مدت زیادی است بدون دریافت هیچ کمکی از سوی مقامات آمریکا در وضعیت بلاتکلیف و بدون حقوق کار می کنند.

 دولت ایالات متحده  از دسامبر 2018 تعطیل شده است و در نتیجه کارفرمایان فدرال شروع به درخواست کمک کرده اند، زیرا تعطیلی دولت در هفته سوم خود به سر می برد.

یک سخنگوی کمپین اعتراضی« GoFundMe »در یک بیانیه ایمیلی گفت که کارکنان دولت تقریبا 1 هزار صفحه جمع آوری کمک های مالی را برای دریافت کمک هزینه تنظیم کرده اند. این کاملا مشخص است که حداقل چند صد هزار دلار برای هزینه های روزمره زندگی این افراد، مانند آب و برق و مواد غذایی مورد نیاز است.

سخنگوی مطبوعاتی این گروه نیز گفت: "ما برای پیشگیری از سوء استفاده های مالی از ابزارهای فنی اختصاصی استفاده می کنیم و پروتکل های متعددی را برای تأیید هویت قبل از انتقال پول انجام می دهیم."به گفته سخنگوی این پلتفرم، این کمپین ها مجموعا حدود 150،000 دلار دریافتی داشته است.

طبق گزارش سی بی اس نیوز،  تعطی دولت در ماه دسامبر آغاز شد، زیرا مجلس نمایندگان و مجلس سنا نمی توانستند در مورد کمک مالی به مبلغ 5 میلیارد دلار توسط رییس جمهور آمریکا دونالد ترامپ به توافق برساند. گزارش می شود بیش از 420،000 کارمند دولتی هم اکنون و در سایه این اتفاقات بدون حقوق کار می کنند.