۰ نفر

مقامات مکزیک؛

بقایای ۲۱جسد سوخته در نزدیکی مرز آمریکا با مکزیک پیدا شد

۲۱ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵
کد خبر: 328387
بقایای ۲۱جسد سوخته در نزدیکی مرز آمریکا با مکزیک پیدا شد

​مقامات مکزیک از پیدا شدن بقایای ۲۱ جسد سوخته در نزدیکی مرز آمریکا با این کشور خبر دادند.

به گزارش دی‌اِن‌تی‌وی، مقامات مکزیک بقایای اجساد سوخته ۲۱ نفر را در ایالت «تامولیپاس» (Tamaulipas) واقع در مرز این کشور با آمریکا پیدا کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، بر اساس اعلام این رسانه، اجساد این افراد در نزدیکی ۷ خوروی به آتش کشیده پیدا شده است.

این حادثه در نزدیکی شهر مرزی در مکزیک روی داده است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا وعده دیدار از آن را پیشتر مطرح کرده بود.

تا کنون اطلاعات بیشتری درباره علت قطعی این حادثه منتشر نشده است.

این درحالی است که رئیس جمهوری آمریکا درباره چالش پیش روی خود در موضوع تأمین بودجه مورد نظرش برای تکمیل دیوار مرزی این کشور با مکزیک پیشتر اعلام کرده بود: تنها دلیلی که آنها (دموکرات ها) نمی خواهند این دیوار ساخته شود این است که دیوار (مرزی با مکزیک) کارایی دارد. ۹۹% از عبور غیرقانونی از مرز ما با این کار کاهش می یابد. دیواری خوب برنامه ریزی شده و به خوبی ساخته شده می تواند به دفعات زیادی در طول سال، هزینه خود را پرداخت کند.

گفتنی است، نشست اخیر تیمی از نمایندگان دولت آمریکا و نمایندگان کنگره آمریکا که با هدف بررسی راه های خاتمه دادن به تعطیلی کاخ سفید برگزار شده بود، بدون نتیجه ماند به نحوی که ترامپ نشست خود با سران دموکرات را «اتلاف وقت» توصیف کرد.

پیش از این و با شکست مذاکرات رئیس جمهوری آمریکا و رهبران حزب دموکرات بر سر بودجه پیشنهادی کاخ سفید برای ساخت دیوار مرزی مکزیک، ترامپ پیشتر از آمادگی خود برای طولانی تر شدن تعطیلی دولت فدرال خبر داده بود.