۰ نفر

اختلاف رای دهندگان آمریکایی درباره عملکرد ترامپ

۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱
کد خبر: 313269
 اختلاف رای دهندگان آمریکایی درباره عملکرد ترامپ

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که رای دهندگان آمریکایی بر سر عملکرد دونالد ترامپ و همین طور مسیر این کشور به شدت اختلاف نظر دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، نظرسنجی رویترز-ایپسوس حاکی است که رای دهندگان آمریکایی به شدت درباره نحوه عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور و مسیر حرکت این کشور دچار اختلاف نظر هستند.

بر اساس این گزارش انتشار نتایج نظرسنجی رویترز در شرایطی است که انتخابات میان دوره ای کنگره برگزار شده است. نتایج جدید انتخابات نشان می دهد که جمهوریخواهان اکثریت سنا را در اختیار گرفته و دموکرات ها در مجلس نمایندگان به پیروزی دست یافته اند.

این گزارش افزود: حدود نیمی از رای دهندگان آمریکایی بر این باورند که کشور در مسیر نادرستی حرکت می کند و حدود 40 درصد شهروندان آمریکایی نیز اعلام کردند که کشور در مسیر درستی قرار دارد.

بیش از نیمی از مردم آمریکا نیز نارضایتی خود را نسبت به عملکرد ترامپ اعلام کرده اند و تنها 40 درصد آنها از عملکرد ترامپ رضایت داشته اند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که مهاجرت، بهداشت و سلامت و اقتصاد به ترتیب مهمترین مسائل مورد اهمیت برای رای دهندگان آمریکایی به شمار می رود.

در حالی که ترامپ و جمهوریخواهان تاکید زیادی بر روی مسائل اقتصادی و مهاجرت داشته اند، دموکرات ها خواستار بهبود وضعیت بهداشت و سلامت هستند.