۰ نفر

نگهداری بیش‌از ۲۰روز کودکان مهاجر ممنوع شد

مخالفت با درخواست ترامپ برای بازداشت کودکان مهاجر

۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۹:۲۲
کد خبر: 284188
مخالفت با درخواست ترامپ برای بازداشت کودکان مهاجر

یک قاضی فدرال با درخواست دولت ترامپ برای تغییر یک قانون با هدف بازداشت و نگهداری بیش از ۲۰ روز کودکان مهاجر مخالفت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با مخالفت‌های گسترده داخلی و بین‌المللی روبرو شده است، یک قاضی فدرال روز دوشنبه با درخواست دولت ترامپ برای نگهداری و بازداشت بیشتر از 20 روز کودکان مهاجر مخالفت کرده است.

به گزارشاقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس این گزارش، "دالی گی" قاضی فدرال کالیفرنیا با شکنجه گرانه توصیف کردن درخواست کاخ سفید برای تغییر یک قانون مهاجرتی و بازداشت و نگهداری بیش از 20 روز کودکان مهاجر در مناطق مرزی ، با این درخواست مخالفت کرده است.

بر اساس قوانین فعلی مهاجرتی، بازداشت و نگهداری بیش از 20 روز کودکان مهاجر و دور نگهداشتن آنها از پدر و مادرشان ممنوع است.

وزارت دادگستری آمریکا پیش از این از دادگاه خواسته بود تا این قانون را اصلاح کرده و اجازه نگهداری و بازداشت بیش از 20 روز کودکان مهاجر را بدهد.

در پی تشدید مخالفت‌های داخلی و خارجی با سیاست‌های مهاجرتی ترامپ، وی مجبور شد تا سیاست جداکردن کودکان مهاجر از والدین شان را لغو کند. ولی ترامپ دستور داده است تا خانواده‌های مهاجرانی که به طور غیرقانونی از طریق مرز مکزیک وارد آمریکا شده‌اند، در مراکز بازداشت و نگهداری، تحت نظر باشند.