۰ نفر

یک شرکت انگلیسی پیش‌بینی کرد؛

اقتصاد آمریکا تا سال 2050 به جایگاه سوم جهان نزول می‌کند

۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۲۴
کد خبر: 277629
اقتصاد آمریکا تا سال 2050 به جایگاه سوم جهان نزول می‌کند

شرکت انگلیسی پرایس‌واتر هاوس‌ کوپرز پیش‌بینی کرد، اقتصاد آمریکا تضعیف شده و تا 32 سال دیگر با دو پله سقوط به جایگاه سوم جهان افت پیدا می‌کند و چین و هند گوی سبقت را از آمریکا خواهند ربود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شرکت انگلیسی پرایس واتر هاوس کوپرز پیش‌بینی کرده است اقتصاد‌ آمریکا در سال 2050 به جایگاه سوم جهان نزول پیدا می‌کند. 

این شرکت انگلیسی که شبکه خدمات حرفه‌‌ای را ارائه می‌کند، اعلام کرد در 32 سال آینده دو اقتصاد بزرگ آسیایی یعنی چین و هند آمریکا را پشت‌سر خواهند گذاشت و جایگاه اول و دوم اقتصاد بزرگ جهان را تصاحب خواهند کرد. 

 بر اساس پیش‌بینی این شرکت بزرگ انگلیسی در سال 2050 کشورهای آسیایی به جایگاه‌های بهتری از اقتصاد جهان دست پیدا خواهند کرد از جمله اندونزی به جایگاه چهارم یعنی بلافاصله بعد از آمریکا قرار می‌گیرد. ژاپن و روسیه هم در جایگاه‌های هفتم و هشتم اقتصاد بزرگ جهان قرار خواهند گرفت. 

بر اساس این گزارش، عربستان، ترکیه، پاکستان، مصر، کره جنوبی هم بین 17 اقتصاد بزرگ جهان جای خواهند گرفت.

گزارش پرایس‌واتر‌ هاوس‌کوپرز حاکی از این است که در سال 2050 اقتصاد برزیل در جایگاه پنجم، مکزیک ششم، آلمان دهم، انگلیس یازدهم خواهد بود.

شرکت پرایس‌واتر هاوس‌کوپرز یک شبکه خدمات حرفه‌ای است که دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد. این شرکت در گروه شرکت‌های همسو به عنوان دومین شرکت بزرگ جهان محسوب می‌شود و در حال حاضر 37.7 میلیارد دلار درآمد دارد، در سال 1849 راه‌اندازی شده و 236 هزار نفر کارمند دارد.