۰ نفر

نتانیاهو در تماس با مرکل؛

اسناد فعالیت‌های هسته‌ای ایران را به آلمان و فرانسه می‌دهیم

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۲۸
کد خبر: 268382
اسناد فعالیت‌های هسته‌ای ایران را به آلمان و فرانسه می‌دهیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس با صدر اعظم آلمان اعلام کرد که اسناد ادعائی خود درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران را به برلین و پاریس ارائه خواهد کرد!

به گزارش رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از اقدامات نمایشی شب گذشته خود درباره ایران در تماس تلفنی با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان اعلام کرد که اسناد خود درباره فعالیت های مخفی هسته ای ایران را در اختیار وی و امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه قرار خواهد داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه ای در تین خصوص اعلام کرد: مقامات در مورد اعزام تیم‌ های کارشناسی به آلمان و فرانسه برای ارائه جزئیات مربوط به مدارک فعالیت های ایران به منظور دستیابی به سلاح هسته ای به توافق رسیده اند.

لازم به ذکر است، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته در ادامه اقدامات نمایشی پیشین خود علیه ایران با به تصویر کشیدن برخی عکس ها و آنچه وی از آن ها به عنوان اسناد و مدارک یاد کرد، تلاش کرد به افشای به اصطلاح اطلاعات جدیدی درباره فعالیت های هسته ای مخفی ایران پس از توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ موسوم به برجام بپردازد؛ اقدامی که توسط بسیاری از کشورها و نهادهای مهم جهانی تحت عنوان «اطلاعات قدیمی و نامعتبر» به چالش کشیده شد.

گفتنی است دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مدعی شده چنانچه توافق هسته‌ای ایران مطابق میل وی تغییر نکند، از تایید برجام در سررسید بعدی که ۱۲ ماه میلادی می (۲۲ اردیبهشت) است، خودداری خواهد کرد و نمایش شب گذشته نتانیاهو نیز در راستای متشنج کردن اوضاع پیش از اعلام تصمیم نهایی ترامپ، اجرا شد.