۰ نفر

شینهوا: خانواده ترامپ در حال از هم پاشیدن است

۱۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۵۳
کد خبر: 261090
 شینهوا: خانواده ترامپ در حال از هم پاشیدن است

شینهوا، خبرگزاری رسمی چین امروز شنبه گزارش کرد شواهد نشان دهنده از هم پاشیدن تدریجی خانواده 'دونالد ترامپ' رییس جمهور آمریکا است.

به گزارش شینهوا، رسوایی اخلاقی جدیدی گریبان رییس جمهور آمریکا را گرفته است که به نظر نمی رسد به آسانی قابل حل و فصل باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری چین ادامه می دهد یک هنرپیشه فیلم های غیراخلاقی، آشکارا از روابط پنهانی با ترامپ خبر داده است و برای همین موضوع حتی از همسر رییس جمهور آمریکا عذرخواهی و از شخص رییس جمهور شکایت کرده است.

شینهوا می نویسد رسوایی های اخلاقی که باعث شده است تا حملات بی سابقه ای علیه خانواده اول آمریکا (خانواده رییس جمهور) شکل بگیرد ستون های کاخ سفید را به لرزه دراورده است.

پیشتر نیز چند نفر از جمله 'کارن مک‌دوگال' یک مدل مجله پلی‌بوی 'دونالد ترامپ' را به داشتن 'رابطه نامشروع' با خود و 'تلاش برای لاپوشانی آن' متهم کرده بود.

گزارش ادامه می دهد موضوع فقط منوط به ترامپ نیست درپی رسوایی های مختلف پسر ارشد رییس جمهور، او در حال جدا شدن از همسرش است و داماد ترامپ نیز به دلیل موضوعاتی دیگر مورد انتقاد قرار گرفته و بتدریج از محبوبیتش کاسته شده است.

شینهوا نوشته است در شب انتخابات در نوامبر 2016 بود که عکس ها و تصاویری از اعضای خانواده ترامپ در کنار یکدیگر منتشر شد ولی بعد از آن تاریخ، دیگر چنین اتفاقی رخ نداده است و به نظر می رسد ترامپ در گودالی که هر روز عمقش افزایش می یابد، گرفتار شده است.