۰ نفر

ترامپ، فیلم‌های مستهجن، عربستان و کوبا

۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۴۷
کد خبر: 200108
ترامپ، فیلم‌های مستهجن، عربستان و کوبا

آقای ترامپ گفته اند: تمام توافقات دولت اوباما با دولت کوبا را لغو خواهد کرد. تا اینجا فقط نشانه ای از سیاست های ناپخته ترامپ و مثلا تعریف کردن زمین بازی توسط اوست. قضیه وقتی جالب و ترسناک می شود که ایشان دلیل لغو یکجانبه این توافق را بیان می کند: "تا زمانی که تمام زندانیان سیاسی آزاد نشوند، تحریم‌ها را برنمی‌دارم... باید انتخابات آزاد در کوبا با حضور ناظران بین‌المللی برگزار شود."

کسی نیست از ایشان بپرسد نظرشان راجع به عربستان سعودی چیست؟ اگر ارزش های امریکایی شاخص تصمیم گیری در مورد ارتباط یا عدم ارتباط با کشورهاست، امریکا قبل از هر کشور دیگر باید با سعودی قطع رابطه کند و تحریم های سنگین علیه آنها وضع کند.

البته هرچند عربستان انتخابات آزاد برگزار نمی کند و حق رای و رانندگی به زنان نمی دهد و تروریسم وهابی را در جهان پخش می کند و هزاران هرچند دیگر، اما در عوض مخالفان سیاسی را به زندان نمی اندازد، آنها را می کشد!

به نظر می رسد نظر آقای ترامپ درباره کشورهای جهان همانند نظرش راجع به زنان است که قبل از انتخابات ریاست جمهوری و در کارزار انتخاباتی رسوایی آفرید! .... جهان نیاز دارد که ایشان کمتر فیلمهای مستهجن ببیند!