۰ نفر

بگو کدوم قاب موبایل انتخاب می کنی تا بگم چه شخصیتی داری!

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۰:۵۴
کد خبر: 673754
بگو کدوم قاب موبایل انتخاب می کنی تا بگم چه شخصیتی داری!

اگر به استفاده از قاب موبایل علاقه دارید، باید این شخصیت شناسی جذاب و عالی را هم پیگیری کنید تا بدانید قاب گوشی درباره شخصیت شما چه می‌گوید؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ یکی از پرطرفدارترین لوازم جانبی موبایل که مدل‌های متنوعی هم دارد، قاب گوشی است که به راحتی می‌توان از روی علاقه هر فرد به خرید یک نوع خاص از قاب موبایل ، به شخصیت و سلیقه او پی برد. شاید برای خودتان هم جالب باشد که بدانید این لوازم جانبی موبایل که نقش مهمی در زندگی ارتباطی شما ایفا می‌کند، درباره شما چه می‌گوید.

شخصیت شناسی بر اساس قاب گوشی

خیلی از افراد به استفاده از لوازم جانبی موبایل مانند قاب موبایل یا هر وسیله دیگری، به دلیل یک بازی دوست داشتنی در انتخاب رنگ و مدل و نحوه ست کردن ان با لباس و تیپشان علاقه زیادی دارند که می‌توان از روی قاب موبایل آن‌ها، تا حدودی به شخصیتشان پی برد. البته هیچ تست شخصیت شناسی‌ای حتمی و قطعی نیست، اما در بیشتر موارد می‌تواند زوایای جالبی از طرز فکر شما را مشخص کند، زیرا به هر حال شما با در نظر گرفتن یک سری علایق دست به انتخاب قاب موبایل برای گوشی خود می‌زنید!


اگر شما یک قاب گوشی ساده و محکم و احتمالا تک رنگ دارید و فقط هم همان یک قاب موبایل را دارید، این به دیگران می‌گوید که شما دنبال جذاب شدن موبایلتان نیستید و نمی‌خواهید با لوازم جانبی موبایل و یک قاب گوشی در استایلتان تغییری ایجاد کنید، بلکه فقط می‌خواهید با این قاب موبایل از گوشی خود مراقبت کنید، همین! پس به نظر می‌رسد شما فرد معقول و منطقی‌ای هستید که کارها را فقط بر اساس نیاز و ضرورت آن انجام می‌دهید.

قاب موبایل

قاب گوشی با طرح‌‌های سنتی

طرح‌های سنتی معمولا چند رنگ هستند و این می‌تواند نشانه چند مورد از وجوه جالب شخصیتی شما باشد! اول اینکه قاب موبایل با طرح سنتی یعنی اینکه شما روی سنت‌ها و طرح‌های به جا مانده از سلیقه و مدل‌های قدیمی پایبند هستید و این نوعی حس قومی گرایی در شماست.

دوم هم باید بگوییم که شما با انتخاب این نوع قاب موبایل احتمالا دوست دارید روی خط مد و فشن حرکت کنید، چون این نوع قاب‌ موبایل از ترندهای لوازم جانبی موبایل محسوب می‌شود و سومین مورد که از همه جالب‌تر است، این است که شما فرد بسیار باهوش و اقتصادی‌ای هستید، چون انتخاب یک لوازم جانبی موبایل مانند قاب گوشی که چیز بسیار ساده‌ای است، اگر چند رنگ باشد، یعنی اینکه می‌خواهید در مصرف پولتان صرفه جویی کنید و با یک قاب گوشی ، آن را با رنگ‌های مختلف لباس و اکسسوری ست کنید.

قاب موبایل

قاب گوشی با طراحی اکلیلی یا سنگ‌های درخشان

این مدل قاب موبایل که معمولا یک طراحی زنانه برای لوازم جانبی موبایل یا هر وسیله دیگری است (ولی گاهی اوقات مردان هم از انواع کم زرق و برق‌تر آن استفاده می‌کنند)، نشان دهنده این است که شما یک خانم با حس زنانه بسیار بالا هستید. فقط حس زنانه است که این همه زرق و برق را حتی برای لوازم جانبی موبایل می‌طلبد.

قاب موبایل

قاب گوشی با طراحی شخصیت‌های کارتونی

انتخاب این قاب موبایل یعنی اینکه شما یک کودک بزرگسال هستید. کسی که خاطره‌های کودکی هنوز در او زنده هستند و از دیدن نشانه‌های آن در زندگی خود لذت می‌برد و در جستجوی آن است که حتی با یک لوازم جانبی موبایل و یک قاب موبایل پیش پا افتاده، دوباره آن را زنده کند.

البته انتخاب این مدل قاب موبایل یک معنی دیگری هم می‌دهد و آن اینکه، شما دوست ندارید بزرگ شوید و احتمالا مسئولیتی بپذیرید!

قاب گوشی با طرح پوست حیوانات

اگر یک قاب موبایل با طرح پلنگی، پوست مار، گورخری یا شبیه پوست گربه وحشی دارید، یعنی اینکه شما یک کودک وحشی در درون خود دارید، البته ناراحت نشوید چون اصلا منظورمان جنبه منفی این کلمه نیست. شما کسی هستید که از طبیعت آزاد و رها لذت می‌برید و احتمالا خودتان هم یک روح آزاد و گریزان از همه چیز دارید که چنین طرح‌های جسورانه‌ای را می‌پسندید، حتی برای لوازم جانبی موبایل !

قاب موبایل

قاب گوشی با طراحی گل‌ها

این مورد می‌تواند کمی متفاوت باشد و تشخیص آن با خودتان است. اگر به قاب موبایل با طراحی گل‌ها علاقه دارید، احتمالا یک خانم با حس زنانه بسیار قوی هستید که دوست دارد آرایش کند، کفش پاشنه بلند بپوشد، دامن کوتاه بپوشد، جواهرات و زیورآلات استفاده کند و... .

اما اگر این طور نیست و یا حتی اگر یک آقا با علاقه به این مدل‌های لوازم جانبی موبایل و... هستید، احتمالا یک روحیه لطیف و حساس دارید با طبعی بلند که دوست‌دار طبیعت و عناصر آن است و خب گل‌ها بهترین نماینده برای طبیعت و احساسات لطیف هستند!

قاب موبایل