۰ نفر

۵ نشانه از این که گوشی‌ خود را بیشتر از همسرتان دوست دارید!

۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۲۲:۵۸
کد خبر: 183076
۵ نشانه از این که گوشی‌ خود را بیشتر از همسرتان دوست دارید!

اگر بگوییم گوشی خود را بیشتر از همسرتان دوست دارید شاید در قدم اول باورنکردنی به نظر بیاید اما با خواندن این مطلب می‌توانید آن را باورکنید.

با ورود گوشی های هوشمند و گسترش ارتباط در شبکه های اجتماعی، روز به روز وابستگی افراد به تلفن همراه افزایش یافته و به نوعی اعتیاد به این فناوری ایجاد شده است. این اعتیاد به حدی رسیده که بسیاری از افراد حتی از اعضای خانواده فاصله گرفته و کم کم آنها را از یاد برده اند و به این ترتیب زندگی های مشترک دچار اختلال شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از العالم، اکنون کارشناسان به دلایلی اشاره می کنند که معتقدند نشان می دهد چرا افراد گوشی خود را بیشتر از همسرشان دوست دارند.

 

1. زمان زیادی را با گوشی خود می گذرانید

گروه مطالعاتی TSN در تحقیقاتی که در سال 2015 انجام داد اعلام کرد هر فرد که بین 16 تا 30 سال سن دارد روزانه به طور میانگین 3 ساعت و 20 دقیقه صرف استفاده از گوشی می کند و این یعنی هر فرد در رده سنی اعلام شده در هفته بیش از 1 روز کامل، وقت خود را صرف کار با موبایل می کند.

 

2. صبح قبل از اینکه به کسی سلام کنید، اول گوشی خود را چک می‌کنید

صادقانه به این سوال پاسخ دهید. اولین کاری که شما صبح پس از بیدار شدن انجام میدهید چیست؟ اگر پاسخ شما این است که "گوشی خود را چک می کنید" مشخص می شود که شما بسیار به گوشی خود توجه می کنید و آن را بیش تر از همسر خود دوست دارید. اگر شما این گونه هستید بدانید که تنها نیستید و طبق تحقیقات 60 درصد کاربران تا یک ساعت پس از بیدار شدن از خواب را با گوشی شان سپری می کنند.

 

3. برای گوشی خود هدیه بیشتری میگیرید

روز ولنتاین تنها روز عمومی است فرصت دارید به شریک زندگی خود هدیه دهید. این یعنی چنین اتفاقی مانع این نمی شود تا در طول سال نیز به همسر خود هدیه ندهید. اما بسیاری از افراد برای گوشی خود در سال بیش از یک بار هدیه (قاب، محافظ، هدفون و لوازم جانبی دیگر) میگیرند.

 

4. هیچوقت یادتان نمی رود گوشی خود را شارژ کنید اما سالگرد خود را فراموش می کنید

این اتفاق ممکن است برای کسانی که به سادگی تاریخ ها را فراموش می کنند اتفاق بیافتد که این می تواند مشکلات بزرگی را به وجود آورد. اگر شما هیچوقت یادتان نمی رود که گوشی خود به شارژ متصل کنید اما سالگرد ازدواج خود و تولد فرزندان‌تان را فراموش می کنید، شما گوشی خود را بیشتر از همسرتان دوست دارید. اگر شما تاریخ ها را بسیار فراموش می کنید می توانید آنها را در یادآوری های گوشی خود اضافه کنید تا در زمان مشخص شده از آن اتفاق مطلع شوید.

 

5. شما از زندگی دوستان‌تان اطلاعات بیشتری دارید

اکثر اوقات شما نسبت به شریک زندگی تان، به وضعیت دوستان خود اهمیت بیشتری می دهید. چرا که ممکن است او رو به رو تان نشسته باشد و سعی دارد با شما گفت و گو کند اما شما مشغول کار با گوشی هستید.

حال با توصیف این 5 دلیل، آیا شما گوشی تان را بیشتر از همسر خود دوست دارید؟