۰ نفر

موجودات فضایی به آمریکای شمالی حمله کردند؟

۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۵
کد خبر: 701207
موجودات فضایی به آمریکای شمالی حمله کردند؟

مقام‌های ارشد کاخ سفید طی نشست خبری وجود هرگونه نشانه‌ای از فعالیت‌های فرازمینی یا موجودات فضائی در اشیاء پرنده‌ای که در آسمان کانادا ساقط شدند را رد کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، بعد از اظهار نظرهای رسانه‌ای برخی مقامات و کارشناسان آمریکایی مبنی بر احتمال دست داشتن موجودات فضایی در اشیاء پرنده ناشناس اخیر در آسمان کانادا، کاخ سفید این احتمالات را رد کرد.

مقام‌های ارشد کاخ سفید شامگاه دوشنبه وجود هرگونه نشانه‌ای از فعالیت‌های فرازمینی یا موجودات فضایی در اشیاء پرنده‌ای که در آمریکای شمالی ساقط شدند را رد کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، «کارین ژان-پی‌یر» سخنگوی کاخ سفید طی نشست خبری گفت: «می‌دانیم که نگرانی‌ها و سوالاتی در این خصوص وجود دارد اما خیر، هیچ نشانه‌ای از فضایی ها یا فعالیت فرازمینی در این حوادث اخیر وجود ندارد».

بعد از او، «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز توضیح داد: «نیازی نیست مردم آمریکا نگران ارتباط فضائی‌ها با این پرنده‌ها باشند، تمام. بنظرم چیز دیگری برای گفتن در این‌باره نیاز نیست».

پیش از این، «گلن فن‌هرک» رئیس مرکز فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی با بیان اینکه مطمئن نیستند اشیاء پرنده روزهای اخیر در آسمان بالن بودند، احتمال وجود منشأ فرازمینی برای آنها را رد نکرد. 

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا نیز بامداد سه‌شنبه با بیان اینکه اشیاء پرنده اخیر در آسمان کانادا تهدیدی برای پروازهای مسافری بودند، گفت که هنوز لاشه اشیاء پرنده منهدم‌شده در کانادا را پیدا نکرده‌اند.

پیش از این نیز شبکه «سی‌ان‌ان» به نقل از خلبان‌های جنگنده‌هایی که برای سرنگون کردن اشیاء پرنده ناشناس در آسمان کانادا طی روزهای اخیر اعزام شده بودند، گزارش داد که آنها از طریق مشاهده بصری نتوانسته بودند تشخیص دهند که موتورهای پیشران یا هرچیزی که آنها را در آسمان نگاه داشته، در کجای آن اشیاء واقع شده است.