۰ نفر

امیرعبداللهیان: برای تحقق یک توافق خوب، آمادگی کامل داریم

۲ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۵۰
کد خبر: 622637
امیرعبداللهیان: برای تحقق یک توافق خوب،  آمادگی کامل داریم

​حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی همتای قطری درباره مذاکرات وین با تأکید بر لزوم توجه به منافع ملت ایران و خطوط قرمز جمهوری اسلامی اعلام کرد: برای تحقق یک توافق خوب، قوی و پایدار آمادگی کامل داریم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر امشب (سه‌شنبه) دوم فروردین ۱۴۰۱ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تلفنی گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه قطر در این گفت‌وگو درباره آخرین تحولات مناسبات دوجانبه و اوضاع منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین مذاکرات وین به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دو وزیر خارجه رایزنی و‌ مشورت مستمر بین دو کشور برای پیگیری روند توسعه روابط دوجانبه و همچنین تبادل نظر در خصوص مسائل مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی را حائز اهمیت خواندند.

امیرعبداللهیان در این گفت‌وگوی تلفنی درباره مذاکرات وین، با تأکید بر لزوم توجه به منافع ملت ایران و خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران برای تحقق یک توافق خوب، قوی و پایدار آمادگی کامل دارد. 

وزیر امور خارجه قطر نیز با قدردانی از نقش سازنده ایران در مذاکرات وین، بر لزوم تلاش همه طرف‌ها برای رسیدن به توافق تأکید کرد.