۰ نفر

اولیانوف خبر داد؛

ادامه نشست آمریکا و روسیه بر سر برجام

۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰
کد خبر: 524395
ادامه نشست آمریکا و روسیه بر سر برجام

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از ادامه نشست نمایندگان روسیه و آمریکا در وین بر سر توافق هسته‌ای با ایران و احیای کامل برجام خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، از ادامه جلسات گفتگوهای برجامی وین و نشست مشترک خود با «راب مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و رییس تیم مذاکره کننده آمریکایی خبر داد.

بر اساس این گزارش، اولیانوف در پیام توئیتری خود نوشت: بار دیگر با «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به همراه اعضای تیم‌هایمان ملاقات داشتیم.

وی در این پیام افزود: بحث‌هایی بسیار مفید و با جزئیات کامل در خصوص موضوعات اصلی مورد مذاکره در نشست وین و احیای کامل برجام با یکدیگر داشتیم.

اولیانوف

لازم به ذکر است اولیانوف روز چهارشنبه نیز در پیامی توییتری اعلام کرد: گفتگوهای وین در حال انجام است. کارگروه‌های هسته‌ای و لغو تحریم‌ها به در نظر گرفتن ملاحظات در خصوص اقداماتی که باید از سوی واشنگتن و تهران برای احیای برجام انجام شود، ادامه دادند.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در این باره نوشت: کارگروه سوم درباره تمهیدات عملی برای اجرایی شدن امروز برای اولین بار نشستی را برگزار کرد.