۰ نفر

رییس جمهور آمریکا در بین‌طرفداران نزدیک کاخ سفید؛

ترامپ: ما در انتخابات شکست نخورده‌ایم

۱۷ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۱۲
کد خبر: 496100
ترامپ: ما در انتخابات شکست نخورده‌ایم

رییس جمهور آمریکا گفت شواهدی دارم که نشان می‌دهد ما در انتخابات برنده شدیم. هفتاد میلیون نفر به من رای دادند. اجازه نخواهیم داد صدای شما خاموش شود.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا سخنانی در جمع طرفداران خود نزدیک کاخ سفید در واشنگتن در مخالفت با نتایج انتخابات ریاست جمهوری گفت عقب نشینی و چشم پوشی نمی‌کنیم و شکست را نمی‌پذیریم. در انتخابات ریاست جمهوری تقلبی بی سابقه صورت گرفت. دموکرات‌ها، سال‌های طولانی در تقلب در انتخابات موفق بوده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، ترامپ افزود دوربین‌ها را روشن کنید و این جمعیت را ببینید. دموکرات‌های افراطی و رسانه‌های جعلی انتخابات را دزدیدند، اما ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. ما این دزدی را متوقف خواهیم کرد. من شواهدی دارم که نشان می‌دهد ما در انتخابات برنده شدیم. هفتاد میلیون نفر به من رای دادند. ما اجازه نخواهیم داد صدای شما خاموش شود. من اجازه نخواهم داد این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد امیدوارم مایک پنس کار خودش را به درستی انجام دهد چرا که در این صورت در انتخابات پیروز خواهیم شد. پنس باید از قانون اساسی ما دفاع کند و تنها کاری که باید انجام دهد، این است که از ایالت‌ها بخواهد در تایید انتخابات بازنگری کنند.

رییس جمهور آمریکا گفت آن‌ها از همه گیری استفاده کردند تا مردم را فریب دهند. جمهوری خواهان ضعیف به من گفتند چهار سال دیگر شما می‌توانید برنده شوید، اما من می‌گویم ما باید به هشت هفته پیش بازگردیم. تا الان دموکرات‌ها تقلب می‌کردند، اما جمهوریخواهان ضعیف بودند. الان وضع فرق کرده است. اگر این اتفاق برای دموکرات‌ها می‌افتاد آن‌ها تمام کشور را جهنم می‌کردند. جمهوری خواهان ضعیف چشمان خود را بستند.

ترامپ افزود جو بایدن گفته است ما می‌خواهیم از سیاست "اول آمریکا" کنار رویم. چگونه است که چنین حرفی می‌زنید. آن‌ها با استفاده از ویروس چینی و رای گیری پستی صریح‌ترین و بزرگترین سرقت انتخابات را انجام دادند. ما در میشیگان و پنسیلوانیا صد‌ها هزار رای جلو بودیم، اما ناگهان همه چیز را تغییر دادند. جمهوریخواهان مانند بوکسور‌هایی هستند که دست هایشان را از پشت بستند. مایک پنس باید مسئله را حل کند. ما با این بزرگترین توهین به دموکراسی مقابله خواهیم کرد. ما در پایتخت بیرون خواهیم رفت و سناتور‌های شجاع را فریاد خواهیم زد.