۰ نفر

سی ان ان خبر داد؛

مخالفت وزیر دفاع موقت آمریکا با استقرار یک ناو در خلیج فارس

۱۱ دی ۱۳۹۹، ۲۲:۰۱
کد خبر: 494476
مخالفت وزیر دفاع موقت آمریکا با استقرار یک ناو در خلیج فارس

شبکه سی ان ان گزارش داد که مقامات ارشد پنتاگون در مورد افزایش تجهیزات نظامی آمریکا در خاورمیانه اختلاف نظر دارند

سی ان ان به نقل از مقامات دفاعی آمریکا نوشت: کریستوفر میلر سرپرست پنتاگون روز چهارشنبه خواستار عدم اعزام ناوهواپیمابر نیمیتز به خلیج فارس بود و با خروج آن از منطقه پیام آشکاری به ایران در مورد کاهش تنش ارسال کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، شبکه سی ان ان گزارش داد که مقامات ارشد پنتاگون در مورد افزایش تجهیزات نظامی آمریکا در خاورمیانه اختلاف نظر دارند.

 بمب افکن های بی ۵۲ آمریکا در حالی روز گذشته (چهارشنبه) به منطقه خاورمیانه اعزام شدند که همچنان مقامات دفاعی آمریکا در مورد خطرات ناشی از ایران و شبه نظامیان مستقر در عراق که از آنها پشتیبانی می‌کنند، اختلاف نظر دارند.

 

مقامات پنتاگون می گویند انعطاف پذیری نظامی آمریکا به منظور هشدار دادن به تهران در مورد هرگونه حمله به منافع یا نیروهای آمریکایی درمنطقه با نزدیک شدن به سالگرد ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده ارشد سپاه قدس ایران در سوم ژانویه (۱۳ دی) است.

سی ان ان همچنین به نقل از مقامات دفاعی آمریکا نوشت: کریستوفر میلر سرپرست پنتاگون روز چهارشنبه خواستار عدم اعزام ناوهواپیمابر نیمیتز به خلیج فارس بود و با خروج آن از منطقه پیام آشکاری به ایران در مورد کاهش تنش ارسال کرد.