۰ نفر

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد؛

عمدی بودن انفجار در ایالت تنسی آمریکا

۵ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۵۴
کد خبر: 492778
عمدی بودن انفجار در ایالت تنسی آمریکا

پلیس آمریکا اعلام کرد گزارش‌هایی در مورد حضور یک خودرو مشکوک در منطقه وقوع حادثه دریافت کرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، رسانه‌های محلی اعلام کردند: پلیس آمریکا تحقیقات در خصوص انفجار در مرکز شهر نشویل ایالت تنسی را آغاز کرده و این تحقیقات همچنان ادامه دارد. این انفجار عمدی بوده است و اف بی آی و سایر نهاد‌های فدرال در تحقیقات مشارکت دارند. پلیس همچنین اعلام کرد گزارش‌هایی در مورد حضور یک خودرو مشکوک در منطقه وقوع حادثه دریافت کرده است.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، مسئولان پلیس شهر نشویل در نشست خبری افزودند: این حادثه غافلگیر کننده بود و به نظر می‌رسد یک بمب در مکان حاثه منفجر شده است. چند عابر پیاده قبل از وقوع انفجار از محل دور شدند. یکی از نیرو‌های ما به خودرو منفجر شده مشکوک شد و از نیرو‌های خنثی سازی بمب خواست خود را به محل حادثه برسانند.
خبرنگار الجزیره گزارش داد: گزارش‌های اولیه حاکی است چند خودرو مشکوک دیگر در محل حادثه حضور داشته اند. مقامات محلی، منطقه اطراف حادثه را تخلیه کردند و از اهالی منطقه خواستند منازل خود را تخلیه کنند.
شبکه تلویزیونی دابلیو کی آر ان آمریکا نیز به نقل از یک شاهد عینی گزارش داد: لحظاتی قبل از انفجار صدای تیراندازی شنیده شده است.