۰ نفر

لفاظی‌های تازه نتانیاهو علیه ایران

۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۰:۳۴
کد خبر: 489650
لفاظی‌های تازه نتانیاهو علیه ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با یک مقام ارشد آمریکایی به لفاظی علیه ایران پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر یکشنبه به وقت تهران در دیدار با «رابرت اوبراین» مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که ایران کشور قلدر در منطقه است  و اگر جلوی آن گرفته نشود، به یک کشور قدر بین‌المللی مبدل می‌شود. نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در دیدار با اوبراین از تداوم همکاری با آمریکا سخن گفت.

طی هفته‌های گذشته، سفر مقامات آمریکایی از جمله «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه این کشور به فلسطین اشغالی این بحث را مطرح کرد که دولت فعلی آمریکا در تلاش است در ماه‌های باقی‌مانده تا جایی که می‌تواند برنامه‌های خود را در این سرزمین پیش ببرد.

نتانیاهو در دیدار با مقام ارشد کاخ سفید  به مدح سیاست فشار حداکثری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا علیه ایران پرداخت. وی در بخشی از سخنان خود گفت، تا زمانی که رژیم ایران خواستار نابودی اسرائیل و در تلاش  برای دستیابی به سلاح‌ هسته‌ای نباید با حالت  عادی با این کشور رفتار شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با اوبراین همچنین  خواستار مقابله با برنامه موشکی ایران شد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» روز یکشنبه در زمینه سفر مقام ارشد کاخ سفید به فلسطین اشغالی نوشت که اوبراین و نتانیاهو درباره تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران و احتمال اعلام تمایل تعداد بیشتری از کشورها برای عادی‌سازی روابطشان با اسرائیل صحبت خواهند کرد.

این رسانه صهیونیستی همچنین به نقل از «منابع مطلع» در تل‌آویو مدعی شد  تا قبل از پایان دولت ترامپ از قدرت، حدقل دو کشور دیگر به فهرست کشورهایی که تاکنون روابطشان با رژیم صهیونیستی را عادی‌سازی کردند افزوده خواهد شد.

این روزنامه چاپ فلسطین اشغالی مدعی شد عمان کشور بعدی است که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام خواهد گرفت.