۰ نفر

تلویزیون رژیم صهیونیستی؛

یک هیئت اقتصادی ۴۰۰نفره از رژیم صهیونیستی به امارات رفت

۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۰:۰۰
کد خبر: 487709
یک هیئت اقتصادی ۴۰۰نفره از رژیم صهیونیستی به امارات رفت

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک هیئت اقتصادی 400 نفره به همراه شماری از مسئولین وزارت خارجه این رژیم برای حضور در نمایشگاه جیتکس دبی عازم امارات شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یک هیأت اقتصادی رژیم صهیونیستی متشکل از ۴۰۰ نفر برای شرکت در یک نمایشگاه فناوری به دبی سفر کرد.

شبکه «کان» وابسته به سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که این هیأت شامل نمایندگانی از اتحادیه صنعتگران ومدیران ارشد شرکت‌های مرتبط با فناوری و همچنین مقاماتی از وزارت خارجه اسرائیل است.

بر اساس گزارش مذکور، این هیأت صهیونیست قرار است در نمایشگاه «جیتکس دبی» (فناوری دبی) که از ۱۶ الی ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می‌گردد، شرکت کنند. نمایشگاه جیتکس دبی (فناوری دبی) شناخته شده‌ترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سراسر خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از وزارت خارجه این رژیم گفت که حضور بزرگ‌ترین هیأت اسرائیلی در نمایشگاه دبی(از زمان توافق میان امارات و رژیم صهیونیستی)، بخشی از همکاری اقتصادی میان امارات و اسرائیل شمرده می‌شود.

بر اساس این گزارش همچنین قرار است که یک «مجمع همکاری» نیز بین دو کشور راه اندازی شود که هدف آن گسترش اقدامات مشترک  به ویژه در زمینه‌های نوآوری و فناوری است.

مقام‎های امارات و رژیم صهیونیستی و آمریکا در آگوست گذشته با انتشار بیانیه‌ای از عادی سازی روابط میان «تل آویو» و ابوظبی خبر دادند.

در پی این اقدام امارات، بحرین نیز اعلام کرد که با موضوع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی موافقت کرده است.

در ماه سپتامبر و طی مراسمی در کاخ سفید، توافق امارات و رژیم صهیونیستی به امضا رسید؛ این اقدام امارات و بحرین برای سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی با واکنش‌ها و انتقادهای گسترده منطقه‌ای و جهانی مواجه شد.